hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stallplass oslo øst
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 stallplass oslo øst
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

€Anne-Lene&Askur€

Skrevet - 28/03/2007 :  22:11:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei. Flytter til Oslo og ser etter stallplass,det er ikke så lett da jeg verken er kjent eller kjenner noen i området. Håper å finne en stall med koselig miljø og flere islandshester. Jeg flytter til nedre haugen ved Grorud og lurer på om noen vet om noen fine staller i nærheten? Håper noen kan hjelpe meg. Hilsen Anne-Lene

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2007 :  11:28:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Om du skal på stall med mange isiser må du nok ha stallplass i lørenskog eller bærum ville jeg tro..

Men av "vanlig hest"staller er det jo endel å velge mellom. Mye er dyrt da..og ikke nødvendigvis så bra :S

Kjører du bil? Isåfall ville jeg absolutt anbefale et par av gårdene i lørenskog! :)

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Ane

Norway

Skrevet - 01/05/2007 :  14:13:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, jeg bor på Rødtvet, ikke så langt unna Grorud. Kanskje jeg kan hjelpe deg.. !

Har hesten min på Vestre Waaler Gård i Lørenskog, flott miljø- hovedsakelig islandshest(både konkurranse og turryttere) + et par arabere som konkurrerer i Westernridning. Vi har treningsbane, rundpaddock og skogen rett utenfor døren. Vet ikke helt om det er noen ledig plass hos oss, men rundt om i Lørenskog er det flere staller med islandshest:
- Losbyveien Islandshest Senter, v/ Kari Mette Sætre, koselig stall med liten bane og godt miljø.
- Stensrud Islandshestgård, som stadig bygges ut med flere fine bokser, har også hørt rykter om en planglagt ovalbane.. Kontakt Line Stenerud.

Men hvis du skal ha hest i Lørenskog er bil nødvendig. Ser du har islandshest, og går ut fra at du vil til en stall med flere islandshester. Sentralt i Oslo er det nok få, selvfølgelig finner du nok en og annen islandshest rundt om på diverse staller, men stort sett går det i stor hest. Kan jo nevne Nordtvet Gård og Øvre Fossum går nærme oss, men dette blir jo mer "bystaller" med dårligere turmuligheter. I tillegg er prisene generelt høye. Finnes noen fine staller i Maridalen, som Hauger Gård. Godt miljø, med alt av raser, og fine bane-og turmuligheter :)

På den andre siden av byen finner vi jo flere islandsheststaller, som Lillemorstallen, og flotte Torstad gård i Asker.. Ellers har vi jo Revhaug i Vestby naturlig vis. Men vet ikke helt om dette går under kategorien "nærme" (;

- Håper det hjalp deg litt. Ane

HORSES= h+o+r+s+e+s - s= h+o+r+s+e + e= h+o+r+s+e+e= h+e+r+o+e+s= HEROES Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.