hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall i Trondheimsområdet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Stall i Trondheimsområdet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

torgunn

» VIP

Skrevet - 27/03/2007 :  12:49:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
En kollega skal hente hesten sin fra Danmark, har noen tips om en grei stall "inkl alt" i bussavstand fra Trondheim, foring, inn-utslipp, flis... ++ ikke så nøye med ridehus, men fint med store uteområder, evt. beite sommers tid. Mulighet for å kjøpe flere tjenester som eks møkking, børsting ved arbeidsreise, ferier.

Olithyon

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  19:35:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Heisann. Det kommer helt an på pris :)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

torgunn

» VIP

Skrevet - 27/03/2007 :  22:03:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hest stående sentralt i Stjørdal "alt inklusive" (ikke møkking og utslipp helg/helligdag) samt flott ridehus og utebane og betaler litt over 3500/mnd. Det bør vel være litt billigere uten eks. ridehus? Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  22:17:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror nok du kan finne staller i Trondheim på rundt 3500 eller mindre om du ikke vil ha ridehus. Men jeg kommer ikke på noen i farta, vet bare av de med ridehus, og ingen av de tar på seg arbeid med hesten når man er borte, som jeg vet. Få tar på seg møkking og utslipp i helgene, og få har beite å tilby på stallen. Senterene koster rundt 4000, de med dugnadsarbeid rundt 3500.
Hege Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 28/03/2007 :  07:13:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dugnadsstall på Reppe koster ca 1700 i mnd inkl grovfor. 1-2 faste ut/innslipp i uka. Hva er kriteriene deres da? størrelse på luftegårder, mye utegang osv osv?
Også spørs det jo kanskje litt hvor dere skal bo i byen, har dere bil?

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

torgunn

» VIP

Skrevet - 28/03/2007 :  13:59:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror ikke dugnadsstall er aktuelt, eier er opptatt av masse utegang og nærhet til kollektivtrafikk, antar de ikke har bil... forvert/hestepasser er jo også et godt alternativ ift. avlastning. Tror de bor i Midtbyen... Eier har konkurrert med hesten tidligere i Danmark på et ganske høyt nivå, og nå vil hun ha "pensjonisten" hit hvor hun bor for tiden. Plis - host opp en god stall da..... Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 29/03/2007 :  20:54:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vådan på Byåsen pleier å ha ledige plasser. Stort ridesenter, koster penger, men er fint der.
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 30/03/2007 :  12:43:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Det ligger en gård på Byåsen...står litt stille her på navnet, men tror den heter Torshaug, der er det iallfall ikke ridehus, og såvidt jeg har fått med meg er det godt med utegang. Nært til marka (turområder) osv.

Guro
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 30/03/2007 :  18:21:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er antall foringer per dag viktig da?
simsalabim - oppvask forsvinn!
Redigert av - rusket den 30/03/2007 18:23:37 Gå til toppen av siden

Ragnhild-Sylvfaks

» VIP

Skrevet - 31/03/2007 :  01:03:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stall Nypan på leinstrand er bra. Utebane, mye utegang(paddock). Vet ikke om de møkker for litt ekstra penger. Se vip: stallnypan. Gå til toppen av siden

Nano

» VIP

Skrevet - 31/03/2007 :  19:24:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke om så mange staller rundt trondheim hvor det er tilbydd møkking osv. bortsett fra en på malvik, dog uten bussforbindelse. (en gang om dagen midt i arbeidstid:P). Prisene varierer, men på de største sentrene ligger det rundt 4000 ++, bruråk er dugnadsdrevet, og ligger på rundt 2500 pr. måned så vidt jeg vet, men det blir pluss pluss der også. Staller med mulighet for beite osv. er verre å finne med bussforbindelse, de er jo ofte litt ut på landet:P Hva med å kjøpe en MOPED? Bruker penger på å kjøpe den, men sparer kanskje et par tusen i måneden for hva det er verdt?

Har hestene mine på en liten rideskole i Malvik. Vi har ridehall og store beiter, men mangler do og vaskespilt. Hestene går ute hele året og får så my mat de vil ha. Betaler 1500 i måneden for hest inkl. grovfôr. Da kommer spon (375 fri tilgang), kraftfôr (ca. 200) og skoing i tillegg.

Variasjon på pris sa du?:P

Trondheim travklubb på jakobsli kan kanskje være et alt? Store luftegårder til alle hester, 15 min. buss fra byen. Dugnadsdrevet, tror det er ganske billig.
Gå til toppen av siden

katlami

» VIP

Skrevet - 04/04/2007 :  03:56:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Øvre Tverreggen :) 2400 (?) i måneden.
Helt grei stall, utebane, nydlige turmuligheter. Alt inn i prisen.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.