hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ken taur dressursaler?????
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 ken taur dressursaler?????
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Marte_GT

» VIP

Skrevet - 20/03/2007 :  23:56:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
er det noen som har noe erfaring med kentaur dressur saler? er de gode å ri i. kvalitet o.l. begynt å titte smått etter ny dressur sal og er litt nyskjerrig på disse

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  23:06:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Lurer på det samme jeg også.. Jeg har bestilt en fra Danmark og gleder meg til å ri i den.. De er ganske så dype i setet, jeg fikk prøve å skritte i den når jeg henta den nye hesten.. Fikk ikke kjennt så mye siden det gikk i skritt da det ikke var lenge siden han ble kastrert.. men det lille jeg red i den var den utrolig god. Jeg har en Ken Tauer sprangsal de har visst omtrent samme kvalitet som stubben bare at Ken Tauer er litt mykere og rimligere..
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

summer

Skrevet - 24/03/2007 :  00:25:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Samme kvalitet som stubben tror jeg ikke de er ,da må de ha forbedret seg mye de siste årene. Hadde en Kentaur Artemis for noen år siden, veldig god sal og sitte i, men personlig synes jeg det ble for mye sal (veldig lange kapper, tror medeaen er kortere ? ) Sattsom sagft veldig godt i den, men det er en mellomklasse sal, ingen super kvalitet. Sjekk bommen!! Jeg måtte bytte min da hele bommen var skjev, og det har jeg hørt flere si, at det er noe som man bør se etter på Kentauren ... Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  21:13:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Ok nei hakke greie på det jeg assa men jeg kjøpte salene mine av en utrolig grei og seriøs dame som hadde dyrere saler å ambefale meg, men det gjorde hun ikke hun hadde egen butikk og kunne jo anbefalt en dyrere.. Den sprangsalen jeg har virker UTROLIG super fin i læret og bommen miin er IKKE skjev:P Sjekket i dag siden du sa at mange har det.. Men har erfart at Ken Tauer gjennerellt er goood lær kvalitet, har ken tauer lærbeskyttere, gjordt og som sagt to saler

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2007 :  20:01:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Nå har dressur salen miin kommet.. den er bare døøøøds good... hehe God støtte og læret virker bra av good kvalitet.. Denne bommen er heller ikke skjev

Jeg har Ken Taur Elektra i dressur...

Kemmy

» VIP

Skrevet - 12/04/2007 :  22:31:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Har hatt en KenTaur Artemis (har gått ut nå) i 2 år, meget myk og god sal, god og vid kanal. Min var brukt, ca 5 år da jeg fikk den- men sjekket og stoppet om hos salmaker uten kommentarer på bommen. Det er en mye mykere og mer hestevennelig sal en stübben. Men det er vel ingen saler som kan måle seg med Stübben når det gjelder slitestyrke -Modellen som heter Penelopa er den netteste med normallange kåper. her er adressen til kenTaur sine hjemmesider: http://www.kentaur.cz/index.htm. Jeg synes selv at Andromeda ser ut som en knallgod modell, og har vurdert å bestille en fra Holland hvor de selges på nettet for 800 euro nye Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.