hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Se hit!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Se hit!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2007 :  15:18:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Noen som hvet hem disse hestene er?:-)

Navn: Rolex Blesa
Alder: 2/3 år
kjønn: Hoppe
Rase: Kaldblods
Mor: Førlands Jenta
Far: Rolex K Jeg ville vist hva og hvor hun hvar da hun var liten og unghest, eller annet om henne.

Navn: Silvia
Alder: ?
Kjønn: Hoppe
Rase: Varmblods ride og kjørehest
Mor:
Far:
Kan jeg få vite mer om henne, Fargen hennes er svart og en liten stjerne i panna.

Navn: Tibelle
Alder:
Kjønn: Hoppe
Rase: Varmblods ride og kjørehest
Mor:
Far:
Hvor og hva brukes hun til kan jeg få hvite hva som skjer med henne.

Maiken k

» VIP

Skrevet - 19/03/2007 :  16:09:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei=) jeg vet mulig smått om silvia. værtfall hvis det er en liten hest. isåfall om vi snakker om samme silvia så stod hun på lefdals rideskole sommeren 2003. veninden min red henne på rideleir. på våren 2005 møtte jeg henne igjen på Elveli Ridesenter når jeg var på stevne der. Tror hun gikk i rideskole der. Vet det ikke var mye informasjon men værtfall litt.

-Maiken<3
Gå til toppen av siden

Maiken k

» VIP

Skrevet - 19/03/2007 :  16:10:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
fikk foresten vite nå at hun er drektig og står ved/i lillestrøm et sted. =) (hvis det er samme silvia da;)) Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2007 :  19:45:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
kan du sende noen bilder av henne til meg, samme det om det er nytt eller gammelt bare jeg får se om det er den samme hesten:-) Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2007 :  12:52:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
hu e ikke avlivet.:(stakkars hest
du vett sikkert ikke ka hest det er en gang...

Min hest e BEST<3 Gå til toppen av siden

channy

» VIP

Bahamas

Skrevet - 21/03/2007 :  13:09:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechanny  Svar med kopi av melding
Heisann:)
Det er jeg som eier sjønnasen Rolex Blesa<3
Jeg har hatt hu for over ei måned nå:)
Jeg rir rir western og vanlig med hu så du vet d;)
Men hu har vert traver så hu e x traver..
PS! Hun er ikke 2 år, hu blir faktisk 4 år i sommer=)
Men d va fint at du hadde skrift om hu Lisa:)
Klem<3
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  16:02:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
nå tulle du bare, jeg ridde og stelte Marianne sin og den var svart varmblods ride og traverhest. Så eg vettsje heilt om det er den men den hadde jo stjerne i panna også men den ble alikevell aldri avlivet jeg ville aldri sagt det om den søte hesten<3 Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  20:29:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Øh. Jeg sa at du fortalte om en annen Silvia som du snakka om en gang. Det er ikke den samme..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

magry

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  21:06:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemagry  Svar med kopi av melding
e det tibelle ekegård du mener,så er jeg den heldige eier av henne. Hun er 18 år og brun varmblodshoppe?
ha en fin dag Gå til toppen av siden

channy

» VIP

Bahamas

Skrevet - 27/03/2007 :  08:13:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechanny  Svar med kopi av melding
Går det an å snakke om en hest som lever fortsatt å si den er dø Øydis! Det er faktisk en eier også, kanskje en på hestemarked!!!
Hhee:)
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  10:20:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Jeg må si jeg er enig med Channy:-)
min Bestevennine for alltid vett du.<33
Gå til toppen av siden

magry

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  19:12:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemagry  Svar med kopi av melding
e det tibelle ekegård du mener,så er jeg den heldige eier av henne. Hun er 18 år og brun varmblodshoppe?
ha en fin dag Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  20:13:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Går det an å snakke om en hest som lever fortsatt å si den er dø Øydis! Det er faktisk en eier også, kanskje en på hestemarked!!!
Hhee:)

Opprinnelig postet av channy

Joda, selvfølgelig, men det finnes sikkert flere Silvia'er enn bare den Lisa eide. Og en av disse Silvia'ene er dessverre sikkert døde.

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

channy

» VIP

Bahamas

Skrevet - 29/03/2007 :  17:23:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechanny  Svar med kopi av melding
Okei Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.