hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Seriøst bytt eller?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Seriøst bytt eller?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 19/03/2007 :  12:31:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Jeg har en kiffer allround mot dressur, som er for liten til min ponni.

Jeg har hatt den til salgs på finn.no i 60 dager men ingen som vil ha den.

Nå tenkte jeg og prøve meg på og få byttet den.

Men problemet er at jeg vil ha en globus dressur sal eller allround 17,5 , 36 i bytte.

Men hvor finner jeg noen som vil det, og hvor seriøst er markede for og bytte sal?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2007 :  19:15:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du har jo en veldig vanskelig bomvidde å få tak i brukt da de fleste hester bruker noen hakk mindre. Derfor er det kanskje ikke så lett å få byttet sal med noen. Men lykke til i hvertfall ;)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

moni87
» VIP

Skrevet - 22/03/2007 :  12:24:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
man brude bruke taugrime og ikke vanlig hodelag med bitt.. for bitt sader tennene t hesten og det er veldig dårlig.. og hesten har det mye bedre uten det.. og velg barfot for hesten har det mye bedre uten den.. tenk om vinteren da. da kan jo hesten føle sej frem når den går i snøven i stede for å ha sko som gjør at d stopper opp viktig blodsirkulsjon i høvene.. og ikke bruk piske på hesten for det er å misshandle den.. den viker unna for en grunn når du pisker den.. og ikke bruk stramme tøyler på hesten. for det blir mere naturligt å ha slakke.. for man brude bruke tanke blider når man rir hesten sin! Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 22/03/2007 :  13:12:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
moni87: Øh hæ?

Tigull: Jeg tror det kan være vanskelig å bytte. Har du gode bilder etc av salen? Og skriver du hvor du bor etc? Jeg tror det er vanskelig å bytte sal fordi det skal noe til at du finner neon som trenger akkurat den salen du har samtidig som de har akkurat den salen du trenger (goood setning). Hvis du vil bytte må det jo være en fordel å få gjort det i nærområdet, så det kan kanskje komme greit med å henge opp lapper i noen staller rundt omkring i nærområdet ditt, eller prøve en annonse i rideklubbens avis eller på deres hjemmesider om det er mulig.

Guro
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  10:29:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Fikk byttet salen min, i en sal som er brukt 10 ganger, og er 35 i str, og med salmaker på stallen er det null problem da
weee

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.