hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir hvor man kan bade med hest ....????
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleir hvor man kan bade med hest ....????
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2007 :  09:51:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Hvilke rideleir kan man bade med hestene?
Hvor i landet ligger den/de?

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2007 :  23:57:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
hei hei :D
Bading med hest er gøy!

Steder jeg har vært som jeg veit de bader(dette er 2 av tilsammen 3 steder jeg har vært da)

På sagaøya bader de, i allefall. Det ligger i hedmark, mellom Elverum og Trysil.

På Stall Tajet bader dem også. Det ligger ved Tyristrand om jeg ikke husker feil, var der for et par år siden. Omtrent 1 time eller noe fra Oslo.

Og det er garantert flere steder dem bader med hest ;P Er det et sted som ser interresant ut og det ikke står noe om badingen, er det jo bare å ringe å spørre?:)

(Må bare si til slutt, at selv om du drar et sted som dem skal bade med hestene i løpet av leiren, kommer det jo også SÅKLART an på hvordan været er. Er det dårlig bader man jo ikke.. Så man har vel egentlig aldri noen garanti for at det blir noe bading.)
Tenkte bare jeg skulle nevne det :)

-Tine. Gå til toppen av siden

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2007 :  23:59:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
forresten, internettsidene til Stall tajet og Sagaøya:

www.stalltajet.com
www.sagaoya.com

-Tine. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/03/2007 :  01:06:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
www.bjorgo.no

de rir iallefall turer og tror vi kan bade

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 17/03/2007 :  07:31:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
www-jorum-gard.no
Det ligger i grogn i nord-trøndelag.
Vil virkeliig annbefale.. Der bader du med hestene. =)
Nesten bare isis'er der. Men også noen fjordinger. Vil tilbake dit.. Trivdes så inni hampen der.
Der er skikkelig idyllisk der. Og du blir kjempegodt tatt vare på..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2007 :  19:18:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Takk for svarene. Flere steder dere vet man kan bade med hest?
Er selvfølgelig klar over at været også har noe å si .. he he. Men om muligheten finnes der så ligger iallfall alle forholdene til rette for å få til en hestelig dukkert, ikke sant ?

Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2007 :  21:17:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Langklopp:) www.langklopp.moo.no
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2007 :  04:10:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
På Sandnes Skysstasjon i Valsøyfjorden(Nordmøre) tar de seg rett som det er en dukkert i fjorden Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2007 :  12:56:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hvorfor skal du på rideleir for å bade med hest, kan du ikke bare finne et vann? ;) Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2007 :  14:42:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvorfor skal du på rideleir for å bade med hest, kan du ikke bare finne et vann? ;)

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Ja du sier noe der. Godt spørsmål. Nå har det seg slik at jeg ikke er særlig godt kjent oppover i bygda men det er helt sikker en god del vann innover ett eller annet sted, jeg vet bare ikke hvor. For det andre så må jeg ri et godt stykke langs bilveien for å komme innover i marka, men jeg jobber med saken, og det vil nok gå bra nå tenker jeg. Jeg er også svært skeptisk til å bare ri uti et vann jeg ikke vet hvordan grunnen under er, så det går rett og slett på at jeg ikke er kjent. Finnes vel ingen "turguider" her inne på forumet som holder til i Hedmark/Braskereidfoss distriktet som er kjent i området og vet om evt. trygge bademuligheter hvor man kan jumpe uti med hesten sin? Har du ikke hest men kan ri, så er det godt mulig du kunne lånt hest av oss og tatt et realt hestebad sammen med meg og gampene Vi trenger en veiviser

Gå til toppen av siden

kenyelgen

» VIP

Skrevet - 25/04/2007 :  21:13:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Kan iallefall bade på Rauland ridesenter! Der er det feltrittløype som går ut i vannet osv. Har hatt mye morro der, hoppa, bada og svømt med hestene i Totak:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.