hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Chaps
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Chaps
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2007 :  22:28:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har anskaffet meg ny chaps som passer perfekt. Dvs helt ned til det tykkeste punktet på leggen. Gikk jeg opp en størrelse hang resten av chapsen slengende rundt hofter og knær...
Hva kan jeg gjøre for å vide ut chapsen litt i leggen? Å slanke meg er jo en ting, men det er ikke sååå mye å ta av,mest muskler...

Håper på et godt tips eller to

Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor???

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2007 :  22:37:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
Er det skinn, vil den vie seg ut litt etterhvert - kanskje det ikke skal mere til??
Jeg har selv chaps, som satt som "spøtta på" - og i grunnen lurte jeg litt på hvorfor jeg kjøpte den i det hele tatt en liten stund der - men nå er den akkurat passe meg-formet. Stedatteren min har fått chaps nå, hvor mystisk nok det ene benet er litt trangere enn det andre. Hun driver med tøy-og-bøy-øvelser for å utvide den nå, og det funker.

En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 13/03/2007 :  06:44:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så sant chapsene er av lær, vil de etterhvert bli "levende" og forme seg etter brukeren.

Har i tidligere tråder skrevet om mine over 30 år gamle lær-ridestøvler, som har "levd" med meg i alle de år - og likeledes min like gamle grå ridebukse med helskinn.

Cluet er å ikke slutte å bruke utstyret - tvert imot - bruk det hver dag!
Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  10:31:18  Vis profil  Svar med kopi av melding

Chapsen er av lær ja
Takk for svar

Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  11:44:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Far min var i Florida nå og hadde kjøpt med en chaps til meg. Måtte ha hjelp til få på glidelåsen på den ene siden, men fikk den på å den satt som støpt. På andre siden gikk det helt greit å få den på. Har brukt den tre ganger nå den har formet seg etter lårene mine.

Du kan evt ha litt vann på den når du bruker den jeg gjorde det med den første chapsen jeg hadde å det hjal veldig.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.88 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.