hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lottes tirill
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Lottes tirill
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

MoKine

Norway

Skrevet - 06/03/2007 :  21:47:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMoKine  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMoKine  Svar med kopi av melding
Heii! :)

Er det noen som hvet vor lottes tirill har jort av seg? Hadde henne på hall for for noen årsiden o skulle så gjere ha vist vorhan det går med gulljenta :)

Fakta:
Hun var en Welch Kat.B (?) 128 høy og var lys skimmel. Hun ble født og oppvokst på mo i rana ( Marit andal, båsnoen) Når hun var 3 ble hun solgt til Ronja/berith lindset som eide henne noen år og etter det ANER jeg ikke va/hvor hun dro.

Håper på svar :)

Corino

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  21:09:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
Lottes tirill, hørtes veldig kjent ut, det navnet har jeg lest en eller annen plass. Er usikker hvor, men enten på annonser på hestemarked eller kanskje finn.no. Men finner det ikke nå, men finner jeg navnet igjen så skal jeg si ifra Gå til toppen av siden

Corino

Norway

Skrevet - 21/03/2007 :  10:33:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
nå vet jeg hvor jeg hadde navnet henn. hun starter på stevnet i orkdal rideklubb, reultat liste av startende finner du på denne linken
http://n3sport.no/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=553182&CatId=87003
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.