hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - max-grense på tegn i GB og dagbok
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 max-grense på tegn i GB og dagbok
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

SoltindogSissel

Skrevet - 06/03/2007 :  20:20:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Kan dere svare på hvorfor enkelte ikke får skrive mer enn 150 tegn i GB til andre og i egen dagbok?? Veeeeldig tungvint!! Er det en feil som har oppstått?
Håper på svar her, har sendt 2-3 mail til support uten å få svar..

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  01:58:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Nei!? Det var ikke slikt før, var det det?
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

SoltindogSissel

Skrevet - 07/03/2007 :  11:44:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Snille, snille menneskan som kan noe om dette, gi meg et svar!! Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  11:54:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
jeg har ikke det problemet....
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 08/03/2007 :  20:32:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også fått det, men innlegget blir lagt ut alikavel... syns det er knallsnålt! Gå til toppen av siden

May-Bente

Skrevet - 09/03/2007 :  01:53:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sliter m samme driten, men d merkelie e at d virker som om d bare e på pc'en min d probleme e...på jobbpc'en kan æ skrive t æ ser mannen m hjåen! Underlie greier... Gå til toppen av siden

SoltindogSissel

Skrevet - 11/03/2007 :  11:40:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om dokker ikke vet svaret, så vær nu så snill og si fra om det også da!!! Blir ganske oppgitt.. 150 tegn e faktisk MINDRE enn man kan sende i en sms, hallo!!!???!!! Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 13/03/2007 :  16:41:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg testet å skrive 550 tegn i min dagbok og det fungerte bra..
Selv bruker jeg Windows XP og Internet Explorer, bruker dere noe annet?

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 13/03/2007 :  17:08:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg får samme beskjed som Royal-X, at innlegget mitt er for langt (blinker i rødt), men det blir lagt til likevel. (og jeg rekker gjerne ikke å lese helt hva som står i den boksen utenom at det er så og så langt og at det er for langt).
Dette er da innlegg i andres gjestebøker.

Guro
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 13/03/2007 :  18:12:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Glemte i forrige innlegg å legge til følgende info: Akkurat nå bruker jeg Opera, og Win2000.

Guro
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  20:06:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Jeg bruker også opera... men det oppdaterer seg desverre ikke, for eksempel på vip/hjemmesider, der blir det samme stpende som det som sto da jeg logget på. Hvilket program annbefales Robert??

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  23:13:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Av nettleser bruker jeg Mozilla Firefox, aldri hatt lignende problem her vertfall.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

SoltindogSissel

Skrevet - 13/03/2007 :  23:42:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Weee, har nettopp testa ut, og det e bare dumme opera som har satt grense for kor mange tegn æ får skrive!! Så da e det bare å bruke exolorer.. Og i tillegg funker sida såååå mye bedre!! Alt går fort jo! Fantastisk! Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 14/03/2007 :  09:48:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
hm... skal prøve å laste ned firefox jeg også

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 14/03/2007 :  10:11:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
firefox virker ikke hos meg... den bare står og jobber og jobber uten at det skjer noe som helst... noen tips??

Guro
» VIP

Skrevet - 14/03/2007 :  10:14:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Weee, har nettopp testa ut, og det e bare dumme opera som har satt grense for kor mange tegn æ får skrive!! Så da e det bare å bruke exolorer.. Og i tillegg funker sida såååå mye bedre!! Alt går fort jo! Fantastisk!

Opprinnelig postet av SoltindogSissel

Men jeg er nesten så vrang at jeg nekter å bytte nettleser for at ting skal fungere *furte*
Men jeg skal gi den en sjanse tror jeg likevel
*så da fyrer vi opp IE for første gang på leeenge*

Guro
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.09 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.