hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Konkuranse med blanding
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Konkuranse med blanding
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

dragoline

» VIP

Skrevet - 06/03/2007 :  10:47:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det mulig for meg i framtiden å gå noe konkurranse med min hest.
Som er blanding av fjording og araber.

Eller er det kun rase hester som får konkurrere?

summer

Skrevet - 06/03/2007 :  11:35:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
alle raser kan konkurrere :) Og alle blandinger :) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/03/2007 :  11:44:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Men de må ha pass fra NRyF.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

dragoline

» VIP

Skrevet - 06/03/2007 :  12:57:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var jo kjekt

Er det vanskelig å få pass da?
Hvordan går jeg frem?

Hm....som dere forstår, har jeg aldri gjort det før.
Men hadde vært gøy med tiden.
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2007 :  20:51:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Vet om en bl. av Kaldblods TRAVER og hva var det andre? Sikkert noen som vet hvem det er snakk om! Svart var den vertfall. Den gikk/går på et relativt høyt nivå innen dressur
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2007 :  20:54:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Pass, man må vel skaffe seg et hvit pass først, også alle blandingshester skal fra 1.1.(06?) ha pass, så sen må man ha pass til stevner, herregud... hjernen min er på 0 - navn på sistnevnte pass; er??

Les mer på rytter www.rytter.no - lurer du på noe så send mail / ring dem

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Embliss

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  16:21:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmbliss  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbliss  Svar med kopi av melding
Gah. Har det i bakhodet et sted... Lete-lete. Husker ikke:/

Kommer kanskje på det senere:P

Embla-en min<3 Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  16:50:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her kan du lese mer om pass: http://www.rytter.no/t2.asp?p=47791 og http://www.norskvarmblod.no/index-filer/Page7234.htm

ALLE hester i Norge MÅ ha pass nå, uansett stevner eller ikke:)

Hege Gå til toppen av siden

dragoline

» VIP

Skrevet - 09/03/2007 :  18:32:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet hvorfor dette er litt så viktig.

Og hva skjer hvis du ikke har pass??

Skal nok få ordnet det da, men lurer litt på hva som er bakgrunnen til at ALLE må ha pass?

Takker masse for svarene jeg har fått:-)
Gå til toppen av siden

Corino

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  21:23:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
For et halvt år siden ordnet jeg hestepass til min balndingshest. det eneste du trenger å gjøre er å snakke med Norsk heste senter på Starum, og så må du sende inn en søknad med alle opplysninger du har om hesten. Så får du tilsend micro chip osv. i posten. Men du må belage deg på godt tid. ventet rundt 4 månder før jeg fikk midt tilsendt Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2007 :  02:37:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Oj, da varierer det mye, ang sendetid? Spurte dem om dette tidligere, at jeg hadde hørt at sende tiden var veldig lang - husker ikke svaret akkurat nå, men tror jeg har mailen enda.. Dem sa vertfall at dem ville bare ta 1 uke, eventuelt 2 på det høyeste. Også var det noe om at hvis det hastet, så var dem raskere med sendingen.
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.