hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - OMEGA TIL HEST?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 OMEGA TIL HEST?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

stall grønli

Skrevet - 02/03/2007 :  10:22:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Finnes det omega som kan gies til hest? Da mener jeg en form for omega som er bra for bein, skjelett, muskler ol!
Og er det noen som vet hvor det er å skaffe?

Musical Missile

Skrevet - 02/03/2007 :  10:32:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet det nettopp har kommet en ny type på markedet som heter wellpride omega, du finner link til siden deres på www.ovrevoll.no

De er ganske nye på markedet, for de gå ut olje til vinnere av løp på Øvrevoll på slutten av sesongen ifjor. Mener å huske at ikke prisen var så verst da han fortalte om produktet.

Hva hjelper omega mot til hest? Samme som mennesker?
Nå ble jeg nysgjerrig!
Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 02/03/2007 :  18:41:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er litt usikker selv. Hesten min sa i en samtale at den ville få det bedre om den fikk omega..Det er defor jeg lurer på om omega virker likt på mennesker og dyr?! Det er nødvendigvis ikke bare omega det er snakk om,det kan like godt være tran, fiskemel eller feks selolje det er snakk om?!
Kom med svar den som har noe
Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 03/03/2007 :  10:37:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mener å ha hørt at hester kan få tran i fôret.....arrester meg om dette er helt feil! Men blir ikke det på en måte de samme fettstoffer som er i omega? Tran er jo lett tilgjengelig i butikken! Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 03/03/2007 :  12:25:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan nok føle deg trygg på at du ikke blir arrestert i denne omgangen:) tran inneholder helt sikkert omega og masse annet nyttig. Men jeg har fått tips om selolje. Det skal virke likt på både folk og fe!! Da blir det til at jeg prøver en slik, så får jeg høre etterhvert om han er fornøyd:) Gå til toppen av siden

Polaris79

» VIP

Skrevet - 03/03/2007 :  14:32:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rapsolje inneholder også omega 3. Selolje inneholder mer av det, selvfølgelig, men så er det myyyyye dyrere også;-)

Merete
Gå til toppen av siden

McOogCo

» VIP

Skrevet - 09/03/2007 :  10:12:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en hest med tørre ledd, og må regelmessig sprøytes ca 1 gang pr år, jeg fikk nettopp vite nå for noen dager siden at Omega 3 og noe som heter "stride" er kjempebra for dem. omega 3 har som regel veterinørene liggende på klinikkene eller kan bestilles opp. koster ca 150 kr og varer 1 mnd :) stride derimot koster ca 1200 og varer i ca 2 mnd. kombinasjonen av dem skal visstnok være kjempebra, og hjelpe myyyye for halthet i ledd :)
har ikke fått prøvd det helt enda, hesten min begynte på det i går :) håper i allefall at det fungerer, og kan lette litt sårhet hos gammel hest :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.