hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Useriøse annonser på hestemarked.no
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Useriøse annonser på hestemarked.no
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/02/2007 :  10:51:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
finner dem stadig, noen verre en andre, men pga de er godt skrevet blir de ikke slettet.

eneste grunnen til at disse annonsene kommer hit er fordi det er gratis og legge de ut her.

det er en skam for norsk heste befolkning.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2007 :  11:00:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Melder du dem useriøse, og begrunner hvorfor? Man kan ikke slette en annonse fordi du f.eks. har dårlig erfaring med en person. Det kan vel så gjerne være deg det er noe galt med, som den som legger den inn.. Det er ikke Hestemarkeds jobb å "ta parti". Hva mener du med useriøse annonser?
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/02/2007 :  11:27:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
useriøs annonse er der 1 eller flere folk har gått i samme fella.
man får ikke begrunnet hvofor når man melder useriøst heller.

og en useriøs annose er en annonse der alt som står er feil, eller delevis feil,
Jeg mener selv denne annonsen er så useriøs at jeg hadde vært flau over og sitte i en redasksjon og godkjenne en annonse som dette.

siden det bli uthenging og legge annonsen her så skal jeg ikke gjøre det.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/02/2007 :  11:47:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det varmer om hjertet når hestemarked tar en seriøs klage på alvor!!

tusen takk til redaskjonen!

Spendas

» VIP

Skrevet - 16/02/2007 :  15:32:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
?? Skjønte ikke helt den der, jeg...
Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/02/2007 :  19:50:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg klaget på en annonse jeg med 110% sikkerhet kan si er useriøs, og den ble slettet

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2007 :  21:57:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Så fint da :)

Det skal sies at det er vanskelig å definere hva en useriøs annonse er. Men en annonse uten noe som ønskes kjøpt eller solgt, evnt gis bort etc, f.eks. en "annonse" hvor noen advarer mot en person, så er ikke dette i kategorien annonse. Dette er greit å slette, og definere som "useriøs" eller "upassende". Men ellers er det vanskelig å vite om du faktisk har fire rosa elefanter til salgs, dersom du f.eks. legger inn en annonse om det. Jeg tror du ikke har, men hvem vet :) Det er vanskelig å kontrollstyre alle og enhver. Og om faktisk folk ønsker å stå for salg av noe de ikke eier, så har folk problemer. Jeg vet at det forekommer. Men det kan vel så gjerne skje om man betaler for annonsen.. Det er uannsett kjøper og selgers plikt å utføre handelen på en slik måte at begge føler seg trygge. Stol aldri 100% på motparten, og sørg for at alt foregår på en ryddig måte for begges del. De fleste utfører heldigvis gode handler seg i mellom.

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/02/2007 :  00:15:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg kan godt selge 4 rosa tøy elefanter og fortsatt være seriøs.

men når jeg vet noen er useriøse synes jeg det er på sin plass at sånt blir fjernet

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2007 :  00:17:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg kan godt selge 4 rosa tøy elefanter og fortsatt være seriøs.
<klipp>

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Nettopp. Så det er ikke alltid lett å vite hva som virkelig er en "ekte annonse" eller ei..

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/02/2007 :  14:37:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Nei men man bør vel få lov og si fra om sine erfaringer, ikke sant?
jeg vet den er useriøs, jeg vil ikke at andre skal oppleve det som 9 andre jeg kjenner inkl meg selv.

og at de utnytter gratis tilbud sånn er jo patetisk.

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2007 :  16:04:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Og en ting til som er irriterende er nåe en og samme person legger uten samme annonsen opptill flere ganger. Ofte helt lik, eller kun med endret "tittel".
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/02/2007 :  17:39:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
helt enig speedy,

eller at folk ikke tar hintet når annonsen blir slettet flere ganger

Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.