hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Avlssesongen 07 - varmblodsridehest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Avlssesongen 07 - varmblodsridehest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

linki

Skrevet - 15/02/2007 :  19:37:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilken hingst skal dere bruke på vbl hoppa deres?

Jeg har ei svensk vbl hoppe og har ingen annselse hvem jeg skal bruke.

Silba

» VIP

Skrevet - 15/02/2007 :  20:17:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
De som låner hesten mon snuser litt på Blue Hors hestene for tiden og mest på Blue Hors Don Romantic, ellers er jo De Noir også av interesse. Synd det ikke er jeg selv som skal bedekke min hest i år, da hadde det nok blitt Londonderry eller Rascalino, men får ta det om noen år! Gå til toppen av siden

aragorn

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2007 :  22:16:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ei venninne med ei hoppe etter Londonderry,som hun har oppdrettet selv.
Var på hoppeutstilling med den i fjor og fikk kjempekritikk.
Veldig flott,av en moderne litt lettere modell ridehest.
Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 16/02/2007 :  01:49:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Jeg har sammen med en venn helsøsteren til den svenske hingsten Master. Vi har ikke helt bestemt oss for hvem hun skal bedekkes med i år, men muligens så faller valget på First Wish da han sikkert stiger i pris til neste år. Ellers så vurderte vi å bruke min egen hingst som er etter Baroncelli - Del Piero - Werther.
Kompisen min har også en Weltrum-Zeus som skal bedekkes, muligens med Fidertanz.
Samme kompis oppdrettet årets føl (rixfølet) i Sverige i forfjor, som var etter Don Romantic.

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 16/02/2007 :  14:34:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Jeg vil gjerne bedekke hoppa mi, men har ikke råd til rådyre hingster. Dette er første gang for meg i varmbl.avl, så har ikke så mye peiling på aktuelle hingster som ikke koster gård og grunn.
Ønsker en hingst med noe kraftig eksteriør, godt lynne selvfølgelig, og ridbar i både sprang og dressur. Gjerne en hingst med god størrelse på.
Noen forslag? Kjempeglad for hjelp
Gå til toppen av siden

Silba

» VIP

Skrevet - 16/02/2007 :  17:32:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det trenger ikke å bli super dyrt å bruke gode utendlanske hingster, så lenge du har en hest med gode brunster, og en veterinær som er dyktig på reproduksjon på hest. Min hest koste meg den nette sum av 13500 kr totalt. Det inkluderer vetrinær, og to sædforsendinger fra Danmark. Det synes ikke jeg er så ille.
Angående hingst til din hoppe så er det en fordel å vite stammen hennes først. Ville kanskje tenkt på Laurin om han passer blodmessig, siden han gir avkom som beveger seg bra, og har god kapasitet i sprang.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.