hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Diesel v bensin?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Diesel v bensin?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AinaVj

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  13:33:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Men koster det ikke ganske mye å bygge om til gass da? Kjenner en som fikk ordna det for nesten 30000,-
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  15:23:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke sikker på at det lønner seg på en slik type bil som debattstarter nevner.
Dette fordi drivstoff-forbruket på disse to modellene nok ikke vil sprike så enormt mye.
Og da må man kjøre mye for å kjøre inn de ekstra tusen-lappene en dieselbil koster.
Differansen på diesel og bensin er ikke så stor i dag som den var tidligere.
OG så er det jo snakk om å forhøye årsavgifta på dieselbiler kontra bensin.

Men om man skal kjøpe en stor, tung bil, ja da tror jeg det vil lønne seg mer.
Og samme på feks den bilen vi har en Mitsubitzi Grandis.
Bensinbilen vår har desverre et sykt forbruk...
Dieselen er langt rimeligere i bruk, men mangler utstyr...sukk...
Det er jammen ikke enkelt å velge bil.

Anette Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  15:56:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Oii... Har en dieselbil og en bensinbil. Bensinbilen er tiø salgs da, så den bruker jeg ikke mere.
Koster 10000,- mere i drivstoff i året jo!!

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

SeljesetLucy

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  19:59:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSeljesetLucy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSeljesetLucy  Svar med kopi av melding
Vi har en peugot 307, disel, den er veldig god og dra hester med sei pappa.
Seljeset lucy<3 Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 09/02/2007 :  23:00:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men koster det ikke ganske mye å bygge om til gass da? Kjenner en som fikk ordna det for nesten 30000,-

Opprinnelig postet av AinaVj

Det var sikkert en v8. Svindyrt, men vil jo lønne seg i lengden hvis man kjører mye. Blir nok ikke fullt så dyrt på disse mindre motorene. Men selvfølgelig, det forutsetter jo at man bruker bilen en del da, slik at det betaler seg. Men muligheten er der for den som kjører bensin
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 10/02/2007 :  00:07:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Royal, jeg vet ikke om noen som ikke har hatt noe småplukk med bilene sine, uansett årsmodell eller merke.
Grunnen til at jeg vurderer denne modellen er at mannen til mamma jobber på Prøven, og ordner et veldig godt tilbud til meg. I tillegg så har jeg full tillit til at han selger meg et ordentlig produkt.

Jeg kjøpte meg VW for et par år siden, det skulle jo være så fantastisk. Har aldri hatt så mye tull med en bil, og alt oppstod sånn ca med en gang garantien hadde gått ut.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.