hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gøteborg Horse Show 2004, og ingen dressur!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Gøteborg Horse Show 2004, og ingen dressur!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2003 :  17:27:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Uff.. Akkurat funnet ut at det til våren ikke vil være noen konkurranseklasse i dressur under Gøteborg Horse Show. Det skal riktignok være et show med Jan Brink og Minna Telde, og det blir nok bra det. Men litt lite dressur for å komme langveis fra for å se. Litt skuffet siden dressuren i Gøteborg pleier å være så bra! Nå har jeg riktignok bare vært der under World Cup finaler (1998 og 2003), men World Cup klassene har jo også vist høy kvalitet. Nå er vel finalen i World Cupen før Gøteborg Horse Show. Men ingen konkurranseklasse i det hele tatt er skuffende..

Uhu.. Da er iallfall Gøteborg utelukket for min del. OL i Hellas hadde god vært kult, men det blir en litt vel voldsom invistering..

dressurblogg.no

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2003 :  17:35:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Noen norske ryttere som er kvalifisert for OL?? Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2003 :  17:44:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Uten å egentlig vite kan jeg vet trygt si at det iallfall ikke er det i dressur..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2003 :  11:28:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Vi glemte Anne Cathrin Lübbe og Zanko i paraolympics!

Hadde vært gøy å se det på TV fra OL, siden det ikke er noen norske med i hverken fotball, håndball og friidrett!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2003 :  19:36:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er vel ikke bare Anne Cathrine Lübbe som er sterk i paralympisk. For noen år tilbake fikk jo Anne Cecilie Ore gull i paralympisk. Ingen i Norge, ikke selv de som dreiv med hest fikk med seg at hun hadde startet før hun faktisk fikk gull. Da ble det vel en liten notis om dette i avisene. Men siden den gang har handicapidrett innen hest blitt stor. Har jo Jens Dokkan og Sigrid Rui også. Om de er kvalifiser til Paralympics alle sammen vet jeg ikke, men innen handicapdressur er faktisk Norge veldig sterke og satsingen for disse er stor. Godt mulig hele gjengen er kvalifisert. Men sender de noen gang dette på TV? Nei..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2004 :  00:53:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Jeg har også tatt notis av dette og blir bare mer & mer skuffet...
Selv føler jeg at det bare blir mindre & mindre dressur. Veldig synd for det er mange som liker det!
Jeg sendte inn masse mld med spørsmål om dressur da det var sprang fra London på Eurosport. Synes det er utrolig dårlig og skuffenes at de kun sender sprang.

Synes også det er utrolig dårlig at når en rytter, uansett om det er i sprang/dressur/feltritt osv, ser vi absolutt INGEN ting til det i de største avisene i Norge. Det er da såpass mange interesserte i ridesporten her i Norge at vi fortjener litt spalteplass??

Jaja, vi får bare håpe at dressuren blir satt mer pris på i fremtiden.
Hva er mer vakkert enn å se en hest bli ridd i en nydelig passage med musikk til.... sukk... får frysninger....
Bare se på denne linken www.briar899.com
Sjekk videoen under bildet. DET er en bra dressurhest det. Sånt bør settes pris på!:)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.