hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "lage eget design" - bildegalleriene
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 "lage eget design" - bildegalleriene
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  19:25:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
denne nye "funksjonen" som kommer opp under hvert bilde på alle medlemmers galleri, en link merket med "x", hva er egentlig meningen med det? Kan f.eks jeg nå gå inn på tilfeldige gallerier, "låne" andre sine bilder for å printe dette på t-skjorter til meg selv? Hva skjedde med opphavsrett?

edit: skrivefeil

Ferrari & Miriam

Redigert av - Ferrari & Miriam den 06/02/2007 19:29:50

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  20:09:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
DET DER KAN DERE UMULIG HA LOV TIL????

Hallo, kan hvem som helst få mine bilder på en teddybjørn liksom? Nei NÅÅÅ.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  20:38:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Les loven om opphavsrett sier jeg bare!!

Silver&Karro

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  21:52:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sant, så sant! jeg reagerer hvertfall sterkt på dette! har utrolig mange (over 4000) bilder i galleriet mitt og vil ikke at folk skal bruke dem helt uten videre! alvårlig talt! nå går hestemarked for langt! har alltid likt hestemarked, vært her lenge, men om det er sånn som dette det skal være får ikke siden mer støtte fra meg hvertfall!!
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  22:35:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Tror jeg skal begynne med copyright-tekst på bildene mine igjen jeg...
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  22:47:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
ja, spørsmålet er jo om det er LOV; rent juridisk sett.
Greit nok med rett til å "modifisere, kopiere og publisere" ting vi har lagt ut (fra vilkår om bruk av HM), men faktisk ta bildene våre og selge dem?? skal ikke da fotograf ihvertfall ha sin del av pengene, etter copyright-loven?
nei vettu hva..

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 06/02/2007 :  23:56:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
La oss håpe at det egentlgi var meningen at vi kunne bestille noe av våre EGNE bilder, hver for seg. Og at man må være logget inn for å kunne trykke på sin egen "X"...

Men ser egentlig ikke sånn ut

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/02/2007 :  06:44:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har prøvd, og man kan bestille hvem som helst sine bilder...

lino

» VIP

Skrevet - 07/02/2007 :  12:40:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Herregud så feigt å fjerne funksjonen uten å engang kommentere at den kom, hvorfor den kom, hva som var tanken osv.

Forøvrig var funksjonen i utgangspunktet lovstridig.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Redigert av - lino den 07/02/2007 12:40:39 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/02/2007 :  15:57:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke langsint, så jeg er glad det er borte nå, og er dermed blid igjen :-) Men jeg ønsker meg en forklaring på hva det var...?

robert

» VIP

Skrevet - 07/02/2007 :  17:15:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Ser at noen av dere fant vår nesten usynlige test-'x' hvor vi testet ut noe ny funksjonalitet mot en samarbeidspartner. Denne løsningen er på langt nær ferdig; det mangler å sette grenser for hvem, hva, hvor, og ikke minst det juridiske aspektet rundt dette. Dere vil få informasjon senere hvis dette blir satt i gang og om hvordan løsningen vil fungere.

Beklager hvis noen følte seg tråkket på. Neste gang vi tester noe nytt skal vi være enda mer forsiktig for hva som synes på sidene.. :o)

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 07/02/2007 :  18:04:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ikke overraskende, men likevel skuffende, arrogant svar..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 07/02/2007 :  19:36:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Stemmer i med lino.
Og om dere tror at dere kan ta bilder for å selge dem med full fortjeneste, får dere tro om igjen.

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 07/02/2007 :  20:01:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har prøvd, og man kan bestille hvem som helst sine bilder...

Opprinnelig postet av Mari^_^

Joda, men det jeg mente var at det kanskje ikke var meningen at skulle kunne det.
Og det viser seg jo at det ikke var det, selv om det ikke var et så galant "testforsøk" som de trodde.
Hadde jo ikke skada å skrive hvorfor den var der, at det bare var en test... Luringer.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 07/02/2007 :  23:14:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke overraskende, men likevel skuffende, arrogant svar..

Opprinnelig postet av lino

Synes svaret hans var bra jeg...

Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  20:27:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
fy f*** assa..

"Ser at noen av dere fant vår nesten usynlige test-'x' "

var det meningen vi ikke skulle vite det?
og vente helt til jeg så den personen med bamsen med trykk av min hest til å skjønne at det er noe extra?

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.