hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelp meg og finne pris *haster*
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Hjelp meg og finne pris *haster*
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  22:47:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
http://www.hest.no/blogg/?bid=173&blid=12792

grunnen til at jeg legger det her er fordi stålen til hesten er helt råtten, men vil gi dyret en sjanse.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  23:14:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Så bra at du vil hjelpe den! Noe under 5.000,- ! Leste ikke alt på siden, men er det sånn at den skal slaktes om ikke noen kjøper/du? ja - da er det vertfall under oppgitt pris..
EDIT: ser den er 16 år, hva kan nå en 16 åring med ¨råttne¨ stråler være verdt, har du spurt om det er mulighet for å få den gratis, men uansett - det er vertfall under 5.000,- mer vet jeg ikke, noen andre som kan hjelpe?

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 05/02/2007 23:17:17 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  00:55:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
strålen er helt grå og bløt og lukter råtten fisk,.
nei eieren sier den er sånn, men om hu ikke tar vare på den så tenkte jeg og ta meg en liten prat med dyrevernet og høre om jeg kan få ansvaret for den.

for dama som eier den er for opptatt med kjæreste og graviditeten sin.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  01:01:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm - stakkars liten.

Halloo - barfot-folk - her trengs råd - OG skikkelig behandling.

Hva om du "tilbyr" at du vil bruke ca. 5000,- på hovpleie på denne hesten - mot at du får overta den?
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  02:34:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hadde tenkt 4000kr for det er det jeg har solgt salen min for, hee

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 06/02/2007 :  13:47:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Tilby slaktepris! Gå til toppen av siden

*Varg*

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  14:55:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Varg*  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*Varg*  Svar med kopi av melding
Har du noen bilder av hoven/strålen? Etter forklaringen din kan d høres ut som om d muligens er snakk om noe mer alvorlig enn vanlig sur stråle.

www.soyset.com
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  15:35:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Hvis det ikke er noe annet galt med hesten enn at den har sur stråle/sopp, så vil jeg tro at den er verdt 5000,- Vet ikke helt om jeg forsto problemstillingen? Slakteprisen for en islandshest blir vel trolig ikke mer enn max 1500,-

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  17:19:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det sto at hesten hadde dårlige bein (alle 4), var det dette med strålen eller har de dårlige bein i tillegg?
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  19:46:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
bare strålen, som er en slik grå grøt og strålen har liksom flyttet seg

bilder kommer forhåpentlig i morgen

*Varg*

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  22:32:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Varg*  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*Varg*  Svar med kopi av melding
Kan det ligne litt på dette: www.equipodiatry.com/canker1.htm ?

www.soyset.com
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  22:38:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Huff - det der, der så ikke godt ut, autsj
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  22:48:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ligner mye på det øverste bildet
bare mer grøtete i selve strålen, kommer bilder i morgen på bloggen min på hest.no

rambogirl

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2007 :  13:10:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresserambogirl  Svar med kopi av melding
prøv deg på slaøte prisen du... den ligger på 800 - 900kr...
har en kammerat som jobber som slakter så hørte med han... bruk heller alle pengene på hovpleie du...

Har du tillit til hesten har hesten tillit til deg.. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/02/2007 :  16:37:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hei
nå går en meget lykkelig islandshest barfot fram til om ca en uke.
eieren har tatt seg sammen og det ser ut som det er lys i enden av tunnelen.

og hesten som ynket seg over og måtte svinge galopperer nå i rasende fart og leker med de andre på et stort jorde.

happy ending

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2007 :  09:37:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei
nå går en meget lykkelig islandshest barfot fram til om ca en uke.
eieren har tatt seg sammen og det ser ut som det er lys i enden av tunnelen.

og hesten som ynket seg over og måtte svinge galopperer nå i rasende fart og leker med de andre på et stort jorde.

happy ending

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Håper dette varer nå da, så det ikke skli ut igjen!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.86 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.