hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Selge saler!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Selge saler!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  22:21:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Strever meg i hjel for å få solgt salen min!

Hvordan er erfaringer med å selge saler?

Polaris79

» VIP

Skrevet - 05/02/2007 :  22:53:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har solgt tre saler, og blitt kvitt dem alle forholdsvis lett. Annonserte her, og fikk masse napp. Kommer sikkert an på hvilken type sal du skal selge også! Jeg synes faktisk det er verre å få kjøpt sal, i hvert fall en slik en jeg er på jakt etter nå. Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  00:22:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Noen ganger dukker den som leter etter akkurat DIN sal opp samme dagen som du legger ut annonsen, andre ganger må du vente en tid. Jeg har en sal ute nå, og den har lagt i rundt to uker tror jeg før jeg nå har fått seriøse interesserte. I min verden er 2 uker lenge, men trolig er det bare fordi jeg har fått solgt de andre salene mine på rappen.
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  20:51:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Men - hva ville dere feks gitt for en JC Star allround sal (kjøpt på skoies). Er 17,5" og x-vid i bommen. Ny pris 4000 (oktober) og omstoppet i desember (kr. 800). Lite brukt, og like fin som ny. Gå til toppen av siden

summer

Skrevet - 07/02/2007 :  20:38:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
ikke mer enn 3000 i allfall. Gå til toppen av siden

summer

Skrevet - 07/02/2007 :  20:40:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
HVor lang tid det tar og selge en sal avhenger jo av at noen er på jakt etter akkurat en slik sal :) PAss på at du skriver nøye info i annonsen, og legg gjerne med et bilde, slik at folk iallfall ser annonsen din godt.

For en brukt sal med nypris 4000 hadde jeg ikke betalt et øre mer enn 3000 iallfall, samme hvor pen og nystoppet den er (Det hjelper ikke meg det, for den er ikke stoppet til min hest ;) )

Hvordan er disse salene og ri i, og hvordan er bommen ? (Svai /rett ) Og hvordan er setet og sitte i ? dypt eller ikke ? (ja jeg er på saljakt )
Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2007 :  20:53:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding

Noen bilder av salen.

Salen er myk og god å ri i - setet er ikke veldig dypt. Bommen er vel mer svai enn rett. Er fleksi bom.

Jeg liker denne salen godt da den er god å ri i, med nok støtte. Er en grei tur sal, som jeg har brukt til litt sprang og litt dressur.

Synes selv det er vanskelig å forklare salen... :s
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 07/02/2007 :  23:37:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Har solgt tre saler.
To uten merke, og en dyr kvalitetsal.
*knips* så var alle borte. har vel også kanskje noe med hvordan man formulerer annonsen?
og om man har bilde av salen eller ikke.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 10/02/2007 :  12:34:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
HAr samme probl selv, Skal selge min CTD St Martin Allround mot sprang, den er pent brukt (kjøpt ny for ikke så mange år siden) Er noen hvite merker på siden av salen pga en stalleier som ikke tenkte seg om og malte veggen med salen inntill... Vises nesten ikke, men opplyst om dette i anonse, salen selges med tilbehør lærgjort til en verdi av 500 oxo.. Skal ha 4000 for salen ettersom dette er merkesal, ga 8000 selv... Kansje jeg selger den for dyrt, har lagy ut bilder av salen både på finn og på hestemarked sine sider. hmm.. Kan ikke selge den for under 4000 for da her jeg ikke mulighet til å kjøpe ny bruktsal=( Fadern altså. fikk svar fra ei, men hun hadde ikke peil på sal, viste ikke noe i det hele tatt, men dum som jeg var så sa jeg at salen mest sansynelig ikek ville passe ei bred fjordinhoppe når den ikke passer min varmblods som er ganske smal... ARGH
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

summer

Skrevet - 10/02/2007 :  14:52:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er ikke å være dum, det er å være ærlig. Og det bør man være . Det kryr av st martin allround saler på markedet, og de har en litt ukurant bomvidde. jeg tror de fleste jeg har sett har ligget på rundt 3500.

Det er sånn med saler som med alt annet , man får ikke alltid det man ønsker for det. Noen ganger må man bare vente til en kjøper dukker opp om man har tid til det, andre ganger må man bare bite i det sure eplet og rett og lslett gå ned i pris for å få solgt. Det kommer an på om man har tid til å vente eller ikke. En litt smart ting kan være å annonsere den til foreksempel 3900. Enten det eller 4000/bud, og se hva som skjer.

Får du ikke solgt den har du jo INGEN penger å legge i ny sal. Men akkurat st martin allround er vel ikke den som er enklest å få solgt tror jeg ...
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 14/02/2007 :  22:34:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Nei funnet ut det jeg ja.. Må vente til sommeren da før jeg setter ned pris eller noe.. Ser jo en på finn som skal ha 3500 for en som er dritstygg, min ser ny ut i forhold... Kan ikke sitte der uten sal så.. Da kjøper jeg meg heller ny sal til sommeren... Fått bra betalt sommerjobb så skal nok få skrapet sammen nok til en annen sal å selge CTD salen etter jeg har anskaffet meg ny...

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2007 :  23:09:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
Jeg tror jeg har kjøpt OG solgt 18!!!! saler i løpet av 2006. Slå den......
Det begynte egentlig med at jeg ikke helt visste hva slags bomvidde jeg trengte til 3-åringen min - og brukte prøv-og-feil-metoden. Da jeg endelig begynte å få et visst begrep, vel - da hadde hesten lagt seg ut - og la seg ut mer osvosv. Vokste, mer muskler - og sånn fortsatte det en god stund. Til å begynne med var det litt morsomt - men mest pes etterhvert. Men problem med å få solgt har jeg aldri hatt. Prisen har mest å si - etter mitt inntrykk. Annonserte her - og på Finn. På finn kunne det ta tid å få respons - men kom den var omtrent salget garantert!! De dyreste salene var lettere å få solgt på Finn, uten at jeg aner hvorfor! Lykke til med salget ditt!!

En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 16/02/2007 :  12:19:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Sett på anders som selger akkurat slik sal som jeg har som ligger mye høyere i pris... Jeg hadde ikke betalt det disse skal ha for salene sine, synes da min er riktig priset.. Men som sagt, vente til sommeren så slipper jeg å sitte sallaus ei god stund før jeg får kjøpt meg ny... Eller da veit jeg at jeg har penger ti å kjøpe ny

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2007 :  20:33:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Har nå gitt helt opp jeg da...

Får ikke solgt salen...

Har gått ned til 2800 noe jeg mener er billig for den... Jeg ga 4000 for den i oktober og omtrent ikke brukt den... Pluss at den er stoppet om... Hører mange mener det er "negativt" også... Men de anbefalte å stoppe alle saler om etter ett par måneder der jeg kjøpte denne...

Har annonsert salen over alt siden desember... Fått noen napp, men de hører liksom bare på den...
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2007 :  22:07:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Har samme sal og samme problem som du!! Grrr, irriterende gitt. Salen min er 33 i bommen, tror det kan ha noe med det å gjøre!
Beate & Alger Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.