hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Champion Ekstrem og Diett
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Champion Ekstrem og Diett
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mint
» VIP

Skrevet - 31/01/2007 :  11:37:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har erfaring? Høres ut som et interessant fòr, basert på respektive fett og fiber. For meg som ønsker å unngå stivelse i mest mulig grad er det kanskje verd et forsøk. Hvordan er smakligheten? Jeg har en hest som vraker det hun har fått av kraftforblandinger til nå (St.Hippolyt og Eggersmann), så det er viktig at det smaker litt godt :) Jeg finner ikke innholdsdeklarasjon noe sted på disse fòrtypene, antagelig finnes det på sekken. Noen som kan hjelpe meg?

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  19:33:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Ett søskenbarn av meg brukte CE til sin hest. Hennes hest hadde tidligere vært plaget med krysslammelser, men ikke siden oppstart av CE. Hesten likte foret godt, så jeg tror både hest og eier ble fornøyde tilslutt Kan legge til at denne hesten var kresen på en del for, men at dette gikk ned på høykant!!
Beate & Alger Gå til toppen av siden

frkelin

Skrevet - 01/02/2007 :  13:25:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Innholdsdeklarasjon er på forsekken, ja.
Jeg bruker champion Diett og Speedy-bet på min hest for å gi mat som smaker godt uten mye stivelse. Hesten liker Diett veldig godt, men jeg gir mindre enn det som er anbefalt og tilsetter heller vitaminblanding ved siden av. Jeg synes Champion anbefaler så store mengder. Jeg gir diett maten mye for kosen sin skyld så hun skal få litt annet enn høy og speedy-bet.
I steden for å kjøpe Ch. Ekstrem tilsetter jeg et par dl olje i vinterhalvåret etter behov. Hesten må vennes til oljen så klart, men det å gradvis variere mengden olje jeg tilsetter er nok til å små-justere vekten så den holdes jevn.
Jeg har smakt på Ch. diett selv og det smaker mye bedre enn annet heste-for jeg har smakt på. Det er litt som Wasa knekkebrød... :-)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.