hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rimelig oppstalling i Trondheim
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Rimelig oppstalling i Trondheim
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Olithyon

Norway

Skrevet - 25/01/2007 :  21:17:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg lurer på om noen har tips til rimelig oppstalling i Trondheimsområdet?

MÅ ha tilgang til ridehus / bane (i rideavstand) + gode utemuligheter for hesten.

Mvh Christine

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2007 :  22:49:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Skal du kjøpe hest? O-T men..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  06:59:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal du kjøpe hest? O-T men..

Opprinnelig postet av spoff

Nei ;) Men har fått tilbud om hest på helfor. Spennende :D

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Lene81

» VIP

Skrevet - 29/01/2007 :  17:39:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.

Hvis du ikke allerede har gjort det kan du kan sjekke pris på disse:

Reppe Ridesenter
Bratsberg Ridesenter
Stall Schive (har ikke ridehall, men nabostallen har)

Lykke til!
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 30/01/2007 :  18:55:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
ingen av de nevnte stallene er vel særlig rimelige :)

Hva er rimelig for deg da Christine? Bjørnerås er det eneste som slår meg som er billig, men den kjenner du vel til fra før :)
Vet du om noen i Oslo vest/Bærum forresten Christine? trenger ikke bane/hall, bare masse skog og store uteområder med utegang dagen lang. Tror jeg reiser hjem til våren, fått jobbtilbud.

OT :)

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 30/01/2007 :  21:32:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Vel. Reppe og bratsberg er vel ikke akkurat "billig". Koster fort 4-5000 pr. mnd her. Bjørnerås blir for små luftegårder.

Rusket: legg ut tråd;) har ikke oversikten lengre. (evt send meg PM så skal jeg prøve å hoste opp noe)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Lene81

» VIP

Skrevet - 30/01/2007 :  21:54:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, dere har nok rett i at alternativene mine ikke var av den billigste sorten, men de har i alle fall ridehall. :)

Har du prøvd annonse i avisa? Det hender den gode gamle metoden fungerer! ;-)
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  10:50:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må vel bli feks midre staller i nærheten av Bruråk, Vaadan, Reppe, Øysand osv. Og de kjenner jeg ikke til. Vet det er en stall på Heimdal med ridehus forresten.
Hege Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 31/01/2007 :  20:06:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men skal man ha tilgang på bane OG hall, så blir det sjeldent billig. Selv om man får rimelig oppstalling 1 km unna, så tar ofte ridesenter i nærheten skyhøye priser for leie av hall, slik at det nesten er like greit å stå på selve senteret.

Nidelven i Klæbu har jo rimelig oppstalling med store områder, og hall. Men da bør du ha bil, og like å ha barfothest. Tror det koster 2500 inkl alt der, men da må man bli med på litt dugnader.

unni74

» VIP

Skrevet - 31/01/2007 :  23:55:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei hei...se på VIP unni74
kan være litt lagt unna for deg.. men har ride bane. og milevis med tur /klatre tereng... ikke hall da..
2500,- ink alt.
det er oki å ha bil opp dit da

bare ett tips

kanon godt miljø...hestene er ute fra 0800-1900-1930 hver eneste dag-..
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 01/02/2007 :  12:01:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Nidelv hestesenter i Klæbu da? Trooor ikke de er så ille i pris, de som står der er vel i hovedsak voksne mennesker :)
http://www.nidelv-hestesenter.no

Også er det en stall oppe på Byåsen som heter Torshaug, aner ikke hva det koster der, men de har muligeht til å ri bort til Vådan for å bruke ridehus så vidt jeg vet :)

Guro
-som nå er kjempenysgjerrig på hvilken hest vi prater om, også er vi pittelitt misunnelige ja ;)
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  14:03:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner flere av de som står oppstallet på Nidelven, utrolig koselige og fornuftige folk (og du MÅ ikke ha barfothest), hadde det ikke vært for at det er litt for langt uti huttiheiti, så kunne jeg gjerne tenkt meg å ha hestene mine der jeg ihvertfall
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 01/02/2007 :  17:25:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja jeg har hørt mye bra om Nidelven. Men som sagt så må du ha bil, og hvis du er avhengig av å kjøre dit i rushtida så er du avhengig av tålmodighet - det går trått :)

Men stall sissa i Malvik har vel bane og ridehus til overkommelig pris? Men igjen så må du vel ha bil for å komme deg dit også.

Guro
» VIP

Skrevet - 01/02/2007 :  17:48:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Oi, litt blind når jeg skumma denne tråden tidligere i dag, så ikke at rusket alt hadde nevnt Nidelv jeg *rødme*

Det er helt sikkert en god del små staller som ikke vi har fått helt med oss, som ikke ligger så langt unna sentrene. Kan jo være lurt å ta en sjekk på sånt kanskje :)

Hvor langt kan du tenke deg å kjøre forresten?

Guro
Gå til toppen av siden

Polaris79

» VIP

Skrevet - 02/02/2007 :  22:28:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Troooor at nabostallen vår har ledig(e) boks(er). Rundt 2000,- alt inkludert. De har romslige luftegårder, og driver og bygger ut ridebane nå, så vidt jeg vet. 15 min. skrittetur unna ridehallen på Reppe.
Stallen ligger på Væretrøa, Trondheim øst.

Merete
Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 02/02/2007 :  23:17:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Hei Christine! Hører rykter om at det kanskje blir hest på deg ja, så spennende:)
Som Merete sier, så er det ledig på nabostallen vår -men jeg tror bonden har litt høymangel og ville vente litt utpa våren med å ta inn nye oppstallere...
Det er den gule stallen på Være. veldig koslig plass det da:)

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.