hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - SAGAEN OM ISFOLKET
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 SAGAEN OM ISFOLKET
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

stall grønli

Skrevet - 24/01/2007 :  18:04:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, nå har jeg lest hele serien på 47 bøker for 7. gang. Er jeg tullete eller??
Blir aldri lei av den serien, jeg blir helt fasinert, og leser omtrentlig døgnet rundt. Har du lest den? Hva synes du?

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2007 :  22:37:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
åå...Yndlingsbok serien min
Har lest alle bøkene ett par ganger og blir heller aldri lei.. selve hendelsene gjennom bøkene og alle detaljene er bare så fantastisk.

Litt her og litt der... Gå til toppen av siden

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2007 :  22:40:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm..samme svar to ganger

Litt her og litt der...
Redigert av - iris22 den 24/01/2007 22:42:36 Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 24/01/2007 :  22:56:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Elsker de bøkene, og skulle gjerne ha tatt de med til frankrike, så kunne jeg lest den en gang til...
jaja..

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Skrevet - 26/01/2007 :  16:55:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
JAAA:) Elsker den serien. har begynt å lese den for tredje gang nå. blir aldri lei. hehe..
Gå til toppen av siden

laindi

» VIP

Skrevet - 29/01/2007 :  18:00:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Leser den for første gang og synes den er skikkelig dødsbra!!:-)
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  20:22:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aner ikke hvor mange ganger jeg har lest den jeg.. Det er mange. Har hele serien innbundet pent plassert i bokhylla mi ;)
Veldig bra bøker - selv om kvalitetet varierer litt - er noen bøker jeg "hopper" over og noen bøker jeg bare plukker ut og leser selv om jeg ikke leser hele serien da :)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  21:29:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
ELSKER isfolket! Har lest serien mange ganger. Første gang når jeg gikk på barneskolen. Var vel kanskje litt i tidligste laget? Men moro var det

Jeg også leser enkelte av bøkene om igjen og om igjen, mens andre har jeg "kun" lest 1-2 ganger. Jeg ler og gråter om hverandre. Ingen andre bøker har fått meg så "med" følelsesmessig. De er så utrolig bra skrevet! All ære til Margit Sandemo ((:

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  19:41:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Har lest den en gang, og ble totalt revet med kan man trygt si Kunne gjerne lest den en gang til, men da blir jeg sittende hver kveld/natt og ingenting annet blir gjort, hehe... Lo og gråt mye når jeg leste disse bøkene. Noen få av bøkene synes jeg var dårlige rett og slett, virket som om de var skrevet for å få flest mulig bøker!!
Men ja, all ære til Sandemo. Klarsynt dame!!

Beate & Alger Gå til toppen av siden

Månestråle

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  00:25:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMånestråle  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMånestråle  Svar med kopi av melding
Har lest hele serien 5 6 ganger siden foerste gang som 12aaring (15 aar siden gitt!) og noen av boekerne er blitt helt slitt (mao lest maaaange ganger). Kjoepte dem innbundet for noen aar siden, men har desverre ikke tatt dem med til england :( saa leste hele serien sist da e var hjemme ei stund for ett par aar siden :p

Saa kortere svar, om du er tullete er jeg ogsaa d :p

Drømmen er en sort perle... (ja håper på en frieser når jeg en dag kan ha hest igjenn!) Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 04/02/2007 :  17:25:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Leste bøkene for første gang på ungdomskolen jeg også. (er nå 28 år)
Har hele serien i bokhylla.

Hvem i isfolket ville du ha vært?
Jeg ville vært Silje, Sol eller Villemo
Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 05/02/2007 :  18:20:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg må si jeg har to av mine favoritter i Cicilie og Vinga, spesielt Vinga og hennes frimodighet:)
Alle som er med i isfolket har noe spesielt ved seg, det er nesten så du forventer å se dem foran deg, når du først er blitt kjent med dem.
Jeg skulle ønske en filmatisering om Isfolket ble realisert, men på den andre siden er jeg redd for å bli skuffet, for det er ikke sikkert en film vil bli til det samme som skjer i hodet mitt når jeg sitter helt fordypet i en bok..
Nå leser jeg huset i Eldafjord, igjen..jeg skulle egnetlig lagt ut et bilde av fingerneglene mine, bare som bevis på skikkelig engasjement:)
Jeg vet hva som skjer, men jeg sitter som en fiolinstreng og leser alikevel. Helt utrolig!!!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.