hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Billige ridebukser i oslo?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Billige ridebukser i oslo?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

EmblaE

Skrevet - 22/01/2007 :  15:38:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
men hvor? noen som vet om gode tilbud? helst under 500-lappen altså og best mulig kvalitet jah. vet om høøks og horze sine så er ute etter andre butikker

Royal-X

» VIP

Skrevet - 22/01/2007 :  19:01:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
kan du ikke bestille på nett? jeg kjøper alltid ridebukser på skoies - comfort time. de er kjempegode! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  19:42:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
vi selger noen fra 299
uten skinn da.

steinseth hest og hund as i asker

66903355

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  22:28:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har to Eurostar Husar bukser i helskinn, i bomull, som kostet 498kr på hestebutikken på Kløfta (MinHestebutikk.no). Men det var et tilbud de ikke har lengre, og Kløfta er vel 20 minutter fra bygrensa å kjøre. I retning Hööks, men litt lengre oppover mot Gardermoen. Det var en periode de fra tid til annen hadde en rekke Eurostar til 1/2-pris, men ikke sett noe siden i mai.. De har isåfall også tilbudet på nett.
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 22/01/2007 22:30:46 Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 23/01/2007 :  06:17:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ridebukser er ikke noe man bør "kimse av" - for ryttere er det like viktig å ha en GOD ridebukse, som det er at hesten har en god sal.

Man bør faktisk prøve litt forskjellige, og finne ut hvilke som passer best.

Maaange småjenter "faller" for de som er rosa og mintgrønne, samt hviiiiiite, da - nesten som konkurranse-bukser - suuukkk....

Har selv en helskinn mørk grå ridebukse, kjøpt på Gjøvik (under et kurs på Starum) i 1986, og den er LIKE GOD enda! Vasket utallige ganger, men den er som ny. Muligens LITT trang å få sammen foran i glidelåsen og spennen, da jeg - av en eller annen grunn - har forandet fasong siden 1986.....

Men altså: En GOD ridebukse HOLDER - i år etter år, og har absolutt IKKE noe med "mote" å gjøre. Jeg kan faktisk i morgen den dag trekke på meg min over 20 år gamle ridebukse, og den er like fin.

Et generelt råd: Skal du RI, så skaff deg ridebukse med helskinn, for da jeg "endelig" fikk meg helskinnbukse i 1986, etter å ha ridd med div. andre bukser siden 1970 - så var rideopplevelsen med helskinn et "gjennombrudd" i min utdannelse, og gav meg et helt annet inntrykk av begrepet ridning.

Og altså: DEN ridebuksa "sverger" jeg til, hver gang jeg vil ha meg en ridetur på min snille gamle hest. (Ehhh - må da sørge for at min en smule "overtagende" mage ikke får overtak...)

(Noen andre som er 50 +, som har samme "problem"...?)

Gå til toppen av siden

EmblaE

Skrevet - 23/01/2007 :  14:10:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm okai, takk :) Gidder ikke kjøpe på nett, vil prøve =)

syns det er like greit å kjøpe flere til 400, enn én til 1500 jeg ^^ blir de slitt så gjør det ikke noe lix. rir ikke hver dag lengre, så dem holder en stund de billigbuksene.

har aldri prøvd helskinn. hørt mange som ikke liker det, jeg... meh. hva slags fordeler har de? Og hva er å "RI"? Lange turer? Dressur?
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.