hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trinse eller muffe bitt?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Trinse eller muffe bitt?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Siw&Elisa-

Sweden

Skrevet - 20/01/2007 :  14:59:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Siw&Elisa-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Siw&Elisa-  Svar med kopi av melding
Hva er best av trinse eller muffe bitt? Noen sier at trinse bittet klyper mer enn muffe bittet? Er muffe bittet sterkere?

-Siw-

When you are on a great horse, you will have the best seat you will ever have.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1874

Fjalar

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  15:39:10  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingFjalar  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFjalar  Svar med kopi av melding
for meg funker det MYE bedre med muffe bitt...
gjør livet til en fest, ri på islandshest!! Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  16:01:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg bruker også helst bitt med faste ringer, siden de klyper mindre, muffebittet er ikke sterkere enn et trinsebitt (ingen bitt er sterkere enn hånden som holder tøylen uansett).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  17:46:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva er muffebitt for noe? Gå til toppen av siden

-Siw&Elisa-

Sweden

Skrevet - 20/01/2007 :  17:55:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Siw&Elisa-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Siw&Elisa-  Svar med kopi av melding
Muffe bitt har faste ringer, på ett trinsebitt er ringene på siden løse.

se på www.hooks.no der har de det til salgs.

Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  19:59:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok, takk for opplysninga! :) Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  23:54:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
...ellers kan du kjøpe begge deler i ett Sprenger KK-ultra 2-type.. bare at det koster en million kroner da (eller 800 ca)
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  00:48:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Et muffebitt kan for all del også være et trinsebitt...? Heter det ikke muffebit / løse ringer som på FEKS. trinsebitt? Jeg tenkte å kjøpe muffebitt/D-ringsbitt/faste ringer men hadde ikke inne og dermed tok jeg bare løse ringer, tror ikke bittet vil klyppe noe ekstremt med mindre bittet er i feil str. men det varierer nok fra munn til munn på hestene. Men neste bitt tenkte jeg kjøpe Muffebitt, tøyletak - til sides bler noe fastere / sterkere (dog i liten grad) eller er di bittene med di lange stangene som har denne efekten? Men syns å huske at muffebitt også hadde - men ikke i noe spesiell stor forskjell, muligens bare noe fastere trykk. Nei ikke vett jeg...
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

-Siw&Elisa-

Sweden

Skrevet - 21/01/2007 :  11:41:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Siw&Elisa-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Siw&Elisa-  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Et muffebitt kan for all del også være et trinsebitt...? Heter det ikke muffebit / løse ringer som på FEKS. trinsebitt? Jeg tenkte å kjøpe muffebitt/D-ringsbitt/faste ringer men hadde ikke inne og dermed tok jeg bare løse ringer,

Opprinnelig postet av Don-Pedro

Ja er D-ringsbitt jeg mener, står kun Muffebitt på det, takk for alle svar

Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  14:31:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Jeg liker muffe best. Hesten min også.
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.