hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HATER USERIØSE FOLK!!!!!!!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 HATER USERIØSE FOLK!!!!!!!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LinnRenathe

Skrevet - 14/12/2003 :  23:04:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
AAAAAAAAAAAAAAARGH
Nå er jeg skikkelig irritert! Har holdt på å ska kjøpe en kaldblodshest nå..alt var i sin skjønneste orden. Og eigeren ordna med transport til nå onsdag. Var greit nok det, men jeg skulle bestille høy imorgen og tvilte på det ville være her til onsdag. Så vi ringte og spurte om hun kunne vente til romjula med å sende han for det skulle gå en transport oppover da. Det kunne jeg ringe å fixe! Og da slo hun seg plutseli vrang og kalte meg useriøs kjøper og bla bla bla, og at hun ikke ville selge hesten til sånne som meg! Hun sa at jeg hadde brutt avtalen vi hadde og derfor "bryter " hun da salget..men den egentlie avtalen var jo at vi skulle hente han ved nyttår , men hun ringte transport og fikk fixa det nå. Så jeg vil si det var hun som forandra på avtalen!Kan jo ikke ta en hest hit før høyet har komt!!!Og jeg sitter nå med en hel haug splitter nytt hesteutstyr til han, for jeg var sikker på at alt var i box! Er så irriterende..vet det var dumt å kjøpe hesteutstyr før jeg hadde hesten. Men jeg var SÅÅÅ sikker! !! Så pass dere for henne!!!!!!!!!! Fatter ikke hva som gikk galt..og hvorfor hun plutseli slo seg sånn vrang!
off
Er det noen som vet om noen som vil selge en hest så tell me!

maythE

Skrevet - 15/12/2003 :  03:03:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
åssen hest skal du ha da?
eller, hva ska du bruke den til?
Gå til toppen av siden

LinnRenathe

Skrevet - 15/12/2003 :  14:29:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det jeg er ute etter er en turhest egentli..samme hvilken rase det er bare den har godt lynne Intresserer meg ikke så mye for sprang!
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 15/12/2003 :  14:43:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Dette er grunnen for at man både som selger og som kjøper skal prøve å ha en så "vanntett" avtale som mulig, minst mulig fram og tilbake, og minst mulig muntlig...

Dessverre er det jo en del som vil utnytte den andre parten når det kommer til kjøp og salg av hest. Derfor tror jeg det er ultraviktig og i størst mulig grad holde seg til det man først avtaler!!

Vel, iallfall, lykke til videre, det finnes mange hester der ute..sikkert en for deg også :-)

Guro
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.