hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Juleønsker der blev opfyldt!?!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Juleønsker der blev opfyldt!?!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

HanneBF

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  00:23:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Hej hej alle sammen!!

Ja da var juleaften over for denne gang, og vi må nu vente 365 dage på næste juletræ med gaver under!!

Nu handler jo ikke julen kun om at få og give væk gaver, men var der nogle der ude, der fik sine juleønsker opfyldt?

Jeg fik opfyldt mine hvertfald, penge til nye ridestøvle (til konkurranse) og ny ridebukse, perfekt nu med nyt arbejde og det hele!!

GOD JUL!!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."

rusket

Skrevet - 25/12/2006 :  00:42:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja julaften lønnte seg bra i år (også). Fikk nok penger til å dekke bomløs salen jeg nylig har kjøpt, gavekort på spa, fleecejakke fra fjällräven og masse masse masse masse mer.

Også har jeg selvfølgelig forspist meg og føler meg som en oppblåst hval i skrivende stund. Får trøste meg med at det er enda 3 dager til med familiemiddager og altfor mye mat/godis igjen

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  09:56:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Fikk utrolig masse fint, aner ikke hvordan jeg skal få deg med meg hjem igjen :P Tror jeg må ta tog i stedet for fly! Ikke en eneste hesteting for en gangs skyld, men masse annet fint :)

Også fikk jeg litt penger, så det jeg ikke fikk kan jeg kjøpe ;)

Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  11:14:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
JA!!! Fikk en stor pakke fra høøks som min far har ordnet med, med masse godsaker oppi!!! Hodelag, westernshowgrime, kopper +++++++ masse digg!
Fikk også Ivo Caprinos samlede verker og den hadde jeg også ønsket eg. Det er jo en del av vår norske arv!!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  12:06:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
fikk en gigantisk pakke i fra Børjes.. + noe mamma hadde kjøpt på Horze.. bla. en ny hjelm

ellers masse annet fint:)

vanter på den pakken jeg gleder meg mest til, har ikke fått den ennå, får den vel 6. juledag

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  13:32:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Fikk et playstation spill jeg har venta LEEEENGE på:P åsså fikk jeg masse penger:D(1500)
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

katrine89

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  14:44:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
jeg fikk ulldekken som jeg har leita etter i lange tider, + snørekjøresele (nå må jeg bare sette igang å kjøre inn gampen), penger, gavekort på hooks, penger + en HEL HAUG med andre flotte ting
Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  15:22:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Åja! Fikk et videokamera og litt tidligere fikk jeg speilrefleks kamera! Så veldig fornøyd med gavene vertfall - men jul er alltid spesiell
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  15:45:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Ja, fikk videokamera, så nå kan jeg filme hesten mye =D Så fikk jeg ull lendedekken, ridebukse, hardanger bestikk, gavekort hos FK, ting til kameraet, undertøy, nattkjole, et stort tegna bilde, ridesokker/hansker, såper og sanne ting, duk og litt forskjellig anna dill =)
Ganske fornøyd ja, ønska meg veldig et videokamera =D Og jeg ønska meg også dekken, ridebukse, bestikk og gavekort hos FK ;)

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  19:21:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
fikk en ny kingsland jakke, roeckl hansker, mp3spiller, parfyme, mye penger som jeg skal bruke på aeg;) og masse mere;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 25/12/2006 :  21:11:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Fikk to ønsker oppfyllt, et canon 400d med skikkelig objektiv og Star smykke fra Mont Blanc. Fikk også andre gaver, som jeg ikke hadde på listen, men alikevel kjempefornøyd over. Største overraskelsen jeg fikk var en Kyra stalljakke fra bror min, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle få av han ;)
http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  23:00:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
ja ønskene jeg fikk oppfylt var: gummitøyler:) varme ridehansker:D refleksdekken<3 også fikk jeg jo tuna hjem 1.desember og det var nok det største ønske:D og chaps som jeg fikk litt tidligere da:)
*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  23:16:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Gaven jeg er mest fornøyd med er hjemmekinoanlegget jeg fikk! Knall til både film og musikk
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  23:21:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Ja, ønsket meg ikke noe spess til jul, men jeg tullet med at jeg ønsket meg samboeren for evig og alltid, så på julaften gikk han på kne og spurte om jeg ville gifte meg!!

Så nå er vi forlovet, blir ikke bryllup med det første da, noen år til det gitt.... men Det var den beste julegaven jeg kunne få

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2006 :  01:03:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Gratulerer med forlovelsen, Asa Garsy=)

Jeg hadde ingen spesielle ønsker til jul. Har liksom alt og er egentlig litt lei styret rundt jul (hørtes litt klisje ut, I know:p).

Men er selvfølgelig fornøyd med gavene jeg fikk=) Brunt hodelag, så jeg slipper bruke det "fine, lyse" til hverdags;) 2 allværsjakker (en H2O, en Peak, men nesten helt like farger, så jeg skal bytte den ene:p), penger, sprayer (et hint om at hestelukten bør fjernes? :o Tulla:p), snowboardbukse, div. andre klær og masse andre småting og diverse;)

Og nå gleder jeg meg til salget kommer i butikkene Det er gøy det=) Da shopper til og med jeg, som ellers syns shopping er passe kjedelig;) Men januarsalget er et must!

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2006 :  02:09:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
I sommar tok eg eit bilete av Victoria og Casanova, der dei travar i takt på marka. Dette hadde mamma forstørra opp og fått i ramme, og lagt under juletredet til meg
fekk i tillegg to sølv-ringar, som eg hadde ønskt meg. Elles fekk eg julepynt, sengesett, ei lita parfyme ol. Ingen hesteutstyr i år, hehe..

Det har vore ei utruleg deilig jul! Kunn eg, eine søstra mi, samt mor og far. Me hadde ei roleg jul for ein gongs skuld, der til og med mamma kunne setje seg ned å sjå juleklassikarane på morgonen.

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.