hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Om du må gi opp en hest og ikke vil slakte..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Linker
 Om du må gi opp en hest og ikke vil slakte..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

solanju

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  18:20:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
denne plassen skal hesten min til, dersom jeg må gi opp å lage ridehest av han.. så mye er sikkert!
www.viksemarkahestegaard.com

www.solanju.piczo.com

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  22:08:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Så utrolig bra at noen har ett slikt senter!
Skulle vært flere sliker mennesker og sentere!

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  23:12:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ser ut som en veldig bra side - plass!
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 12/12/2006 :  09:55:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Det høres jo ut som en fin ide :-)

Men jeg forsto ikke helt når jeg leste på priser, hvis de overtar hesten din, da betaler du ingenting? Men det går også ann å leie stallplass sånn "helt vanlig", iom at det står oppført priser for det?

Guro
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 12/12/2006 :  09:59:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Så flott at det finnes sånne steder! Det burde det vært flere av rundt om i landet!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2006 :  14:07:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Lurer på det samme som Guro jeg..
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2006 :  15:49:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Genialt! Hvor står det om priser og hvor kan man kontakte dem?
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 12/12/2006 :  23:58:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
De har en link nederst på førstesiden, hvor det står "kontakt oss" Der er det hvertfall en mailadresse.
Sjekk det sinnsyke bildet av hest og esel under den linken... hihi..

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.