hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Huff, dårlig samvittighet..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Huff, dårlig samvittighet..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lizzie+Tassen
» VIP

Skrevet - 11/12/2006 :  15:10:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLizzie+Tassen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLizzie+Tassen  Svar med kopi av melding
Huff, jeg har så dårlig samvittighet!
Jeg hadde en slags periode der jeg ikke var fult så opptatt av hesten min, og faktisk syntes det var litt travelt å dra til stallen hver dag og sånt.. Jeg behandlet ham pent og gjorde alt jeg måtte i stallen, men treningen var jeg kanskje litt slapp på..
Nå har den perioden gått helt over heldigvis, og jeg har mer ''hestedilla'' enn noen gang:)
Men jeg har så fryktelig dårlig samvittighet!!
Er det normalt egentlig..?:S

*elsker Tassen min<3<3<3<3*

.. Det som skjer,
det skjer..

Elsker deg Tassen<3

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  15:29:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Hadde en sånn periode jeg også...

Men er tilbake nuh :) Hadde fôrryttere på mine hester på den tiden, så gikk i grunnen greitt, men hadde til tider dårlig samvittighet ja...
Gå til toppen av siden

Lizzie+Tassen
» VIP

Skrevet - 11/12/2006 :  15:47:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLizzie+Tassen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLizzie+Tassen  Svar med kopi av melding
Så godt å vite at jeg ikke er den eneste..
Jeg kan ikke ri Tassen siden han bare er 2 år liksom, men jeg har jo gått turer med ham og sånt, selv om jeg ofte var litt lat, og konsentrete meg litt for mye om kjæresten min..
Vanskelig med to gutter i mitt liv=P
Men for å vere ærlig er det Tassen<3 som er best:D

For ever..<3

.. Det som skjer,
det skjer..

Elsker deg Tassen<3
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  16:44:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Er nok helt normalt ja.. Avogtil er det et ork og dra i stallen, mens andre ganger vil jeg kun være der!
<3 Western <3

Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 11/12/2006 :  20:07:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Åjada, det er nok helt normalt :) Sålenge man ikke forsømmer hesten, så har de ikke vondt av å ikke bli trent av og til :) Og med tanke på at han er 2 år, er det i alle fall ikke noe problem, han syns nok ikke det er ille å bare være hest en periode heller ;)

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

Corino

Norway

Skrevet - 16/12/2006 :  08:47:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
Hei
Jeg vil si at det er helt normalt, jeg har også perioder at jeg gjør bare akkurat det man må med hestene mine. (forer, flir, utslipp osv)
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 17/12/2006 :  12:42:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Har også hatt det slik.

Var en uke hvor typen krevde littt mer tid av meg da jeg hadde min første hest.

Og overlatte den nåværende hesten min til forryttern min da jeg hadde dødsfall i familien nå i høst. Skal si jeg fikk helt abstinenser og var helt gal etter å komme tilbake til bebisen min etter et lite opphold.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2006 :  13:42:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Som de andre sier, det er nok helt normalt. Så lenge hesten din får det stellet den trenger og få gå ute om dagen er nok den bare fornøyd med en liten juleferie. ;)
Gå til toppen av siden

katrine89

Norway

Skrevet - 17/12/2006 :  14:58:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Det er visst ikke bare jeg som har dårlig samvittighet.. :/ men allikevel er jeg nå værre enn dere.. Jeg har en ung hest, som egentlig trenger mye mosjon, men enda så strekker ikke tiden til å få ridd så mye nå for tiden, har ikke ridd på KJEMPE lenge..

Uff, stakkars dyret =(

Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 17/12/2006 :  18:11:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis det er fordi en ikke har tid så er jo det et problem... er det fordi en ikke tar seg tid, ikke gidder/oker osv. fordi en egentlig er lei - så er det noe å gjøre med det. Jeg har selv vært der, og jeg må innrømme at jeg får lysst til å selge hesten hver gang vi har en dårlig opplevelse... I perioder kan det være ganske ofte - og da må jeg spare på de gode opplevelsene. Men det er ikke lett når man har en hest som plutselig nekter å gå fremover og man må forhandle og forhandle for å kunne fullføre turen eller treningsøkten (Har jo selv valgt en Royal Z hest...). Men for min del har det aldri kommet så langt at jeg ikke takler å gå i stallen - men noen ganger har jeg mer lysst til å pusse seletøy enn å ri - og DA er det ille... hehe! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.