hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bleie til hest!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Bleie til hest!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

rusket

Skrevet - 06/12/2006 :  11:38:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.hest.no/artikkel.html?news.nid=3337&temasider.tid=0

Jeg vet ikke helt jeg!

simsalabim - oppvask forsvinn!

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  12:39:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen måtte jo finne på noe sånt også Gå til toppen av siden

strawberry

Skrevet - 06/12/2006 :  13:38:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
HELT SYKT, spør du meg!!!

Det må da være mulig å klare å møkke for hesten sin! Hvis ikke, ja, da vet ikke jeg.......................!

Det er det sykeste jeg har sett hittil!

Hvis hesten kunne snakke, skulle jeg gjerne likt å høre dens mening.
Ville tro at den hadde syntes; hva i alle dager er det i veien med menneskene nå for tiden???!
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 06/12/2006 :  14:25:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
latskapen lenge leve!
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  14:36:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Stakkars dyr!!!!!!!
Møkking er noe av jobben når man skaffer seg hest!!!
De er ikke DOKKENE våres!!! Blir så sinnt når jeg se sånnt

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

amelita
» VIP

Skrevet - 06/12/2006 :  14:54:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Javel..... mye rart skal man se... Det ser jo helt idiotisk ut

Ser liksom også for meg når hesten begynner å sparke etter det den har dinglende under magen og setter beina fast i stroppesystemet og får panikk.......
- trenger vel ikke mye fantasi for og tenke seg hva som ville skje da
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  16:55:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Noe av det dummeste jeg noen gang har sett! Min hest skal i alle fall ikke få ha på seg noe sånnt kødd!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  17:27:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hehe stilig
sånn må hesten min få *ironi*

blir den ikke møkkete under magen?
om den driter masse oppi den hehe og blir det ikke tung?
synes trillebåra veier et tonn jeg

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  17:57:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
God trening! xD Får sikkert skikkeligt gode muskler av det ja
Hvis hesten legger seg ned da? Legger den seg ikke ned i dritten da?

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Redigert av - SuperSabrina den 06/12/2006 17:58:14 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  22:27:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ok, kanskje litt psykt å skulle ha til en vanlig hest. Men jeg ser faktisk en fordel dersom man f.eks. har en hest som er syk, hvor man ønsker å ta prøver av avføring eller urin kanskje, eller det stilles veldig høye krav til hygiene av en eller annen årsak. Det er vel ikke hva jeg ville hatt på en normal hest..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  23:00:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
herregud..
satt å måpte jeg..

vet ikke helt hva jeg skal si, men det der skal jeg aldri ha på noen hester.
ikke utenom jeg må (som spoff sier).

så på det jeg også, hvordan kan de si at hesten ikke blir møkkete?
hvis hesten legger seg ned, vil jo hesten ligge i pærene, og tisset vil flyte utover..

de der med at hesten ikke kan sett fast føtter eller "henge seg fast" i den, er sykt sakt.. - hvis den legger seg, så skal den stå opp, hva tror du sjer? det kan ikke uheldigvis komme en fotoppi der ? - hesten blir redd, og alt går til h***vtte..

og når den er full, vil den jo bli tung, og hvis hesten snur seg, vil denne stoooore posen dingle frem og tilbake. ...ubehagelig..?

det ER jobb med hest! jeg har ikke problemer med å møkke, kan gått møkke 10 bokser hver dag jeg.. (tror jeg...) jeg møkker beitet og boksen hver dag (utegang, skjelden de driter eller tisser inne)

hester klarer allt, det eneste de ikke kan, er å snakke slik at menneske forstår!

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  23:16:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Det står "- Hestene kan fint legge seg ned med Stablemaid, og det er ingen fare for at den kan sette beina fast i selene, sier han. "
Nå, jeg vet ikke, gamle forponnien min pleide å klø seg med bakfoten både her og der, og han hadde helt sikkert klart å fått satt fast bena i den. Jeg syntes det er skummelt å la hesten stå med grime, så å ha på en slik innretning hadde jeg ikke tord. Dessuten ser det jo helt tåpelig ut.

Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 07/12/2006 :  01:06:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Puuuhhhh! - Det står at dette "vidunderet" er laget for hester som er høyere enn 140 cm - og min er heldigvis bare 136 cm...!!! Da slipper jeg å bekymre mitt gamle hode - he he!

HVIS noe sånt kom i nærheten av min hest, ville hun protestert ganske så ettertrykkelig, da hun ikke engang tåler å ha på seg et dekken - det skal AV! Og jeg tør ikke tenke på det fornærmete og bebreidende bikket jeg ville ha fått.

Ser på Hest.no at denne "nyvinningen" har avstedkommet en drøss med kommentarer - de fleste i kategorien "hæææærrreguuuud såååå teiiit!!"
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 07/12/2006 :  01:13:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Fins det ingen grenser for hvor mange ydmykelser disse vakre dyrene våre skal bli utsatt for. For min del syns jeg at jo mindre fjas, jo bedre...
Og møkking er sunt for overarmsmuskler å rygg, så lenge man husker å bøye knærne!!

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/12/2006 :  10:42:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Er dette en forsinket aprilspøk eller???
Hva med sårheten som kan oppstå når hesten må gå med dette på seg???

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Bentemor

Skrevet - 07/12/2006 :  15:37:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke det at jeg noen gang hadde satt det derre der på mine hester, men da jeg var på Cuba for noen år siden så jeg nyttigheten av den. Der kryr det av taxi-hester og alle hadde de sånn på seg. Eller noe ala den da, de var bare "hjemmesnekra". Rett og slett for at det ikke skulle være noe dritt som lå igjen etter hesta. Og samme hvor glad jeg er i disse dyra, syns jeg det ikke er noe vakkert skue at det ligger hestemøkk overalt i gatene. Og jeg skal love dere at det ikke akuratt var reint i gatene der fra før... Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.