hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Staller i Oslo
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Staller i Oslo
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lenina9

Skrevet - 30/12/2006 :  16:15:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Ja hadde jeg hatt 3600 i måneden i bare stalleie så.. blir nok for mye det ja.. Men jeg skal sjekke ut staller som ligger i nærheten av hovseter, men de er vel like dyre? reisevei er greit Har prøvd å undersøke på nettet, men har igrunnen ikke funnet fram til så mye,men skal prøve mer.. Hesten min er litt over 150 høy så den er jo ikke bitteliten akkurat men er jo ikke veldig stor heller da, vet ikke hvordan de boksene på sognsvann er jeg? Er jo dumt å ikke ha noen slags bane i nærheten da, liker jo å ri litt dressurd og å hoppe. Jeg skal lete videre, er klar over at det blir vanskelig å finne en stall som er oppnåelig når det gjelder pris men må jo prøve takk for svar hvertfall

Opprinnelig postet av anesolbraa

Det er ridebane i nærheten på Gaustad..ikke noe ridehus og sånn da. Tror det ligger annonse på hestemarked. De som eier det er veldig koselige Få staller i oslo som ligger så nært byen som den i hvertfall!

Men når du sier i nærheten av hovseter så er det nok sørkedalen altså Du går på hovseter hvis du kommer fra sørkedalen, så noe område med staller nærmere sliter du nok litt med...

Og angående stalleie så er det dyyyyyrt å ha hest i oslo. Stallene står også svært sjeldent i stil med hvor mye du faktisk betaler.

Dårlige underlag på baner, slitte staller og sånn. Men det finnes mange tråder om staller i oslo her før egentlig. søk deg frem til dem. Lag en liste og reis litt rundt og se. Snakk med folk og sjekk ventelister. Mange som har det også

Opprinnelig postet av prinsesseronja

Jeg har hesten min på Løkka gård :) Der får vi låne ridebanen på Gaustad. Skikkelig fint der !!! Stalleien ligger på 2900 i mnd, og det er med høy, flis, innslipp, utslipp, dekkenskift og sikkert flere ting bare jeg kommer på xP Nettopp laget hjemmeside for dem: www.lokkagard.piczo.com BESØK DEN DA VEL:)
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 31/12/2006 :  00:45:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde selv to unghester på Løkka - for 20 år siden (åhh, jøss - er det sååå lenge siden!!). Jobbet da selv på Gaustad, og kjente han som eide gården før. Koselig sted.
Kjenner godt hun som driver stallen på Gaustad nå, og hun er grei.

Har ellers hest selv på Dalbo gård i Bærum. 3200 i mnd. Litt kronglete å komme seg dit fra Hovseter uten bil, selv om det ikke er så langt unna - mye trikker og busser ned og opp igjen, og så en frisk spasertur på 2 km. Tips: skaff deg moped - eller hvis du er en spreking - en sykkel. I vinter har det jo vært mopedføre hver dag hittill....

Du kan jo finne ut hvor Dalbo er ved å sjekke kart-tjenesten på nettet. Søk etter Dalbo gård i Bærum - eller Dælivannet, så kan du jo se veien selv.

Håper du finner noe etter hvert.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.