hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Strauss
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Strauss
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lantano
» VIP

Skrevet - 29/11/2006 :  16:32:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etterlyser også info om ponnien Strauss. Han er en hvit Connemara vallak som stod i Arendal for mange år siden, han ble solgt som sprang ponni sies det, han er en toer ponni og tror han havnet vestover, muligens Bergen området. Han var ca 5-6 år da han ble solgt, men dette er da som sagt mange år siden! Han er bror til moren til min søsters Connemara hingst så hadde vært morsomt å vite mer om ham!

BirgitteG

Skrevet - 30/11/2006 :  10:15:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg tror den går i en av rideskolene i Bergen...
Jeg kan også huske for mange år siden at jeg red mot den...(det må nesten være den samme)
Gå til toppen av siden

lantano
» VIP

Skrevet - 30/11/2006 :  15:42:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aha, så det var jeg ikke helt på jordet angående hvor han havnet. Kan noen huske hvilket ridesenter han stod på og om han eventuelt står der enda? Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 30/11/2006 :  23:42:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
husker den hesten, fra arendaltiden... lykke til på jakten! jeg jakter selv på hvor hestene "mine" er blitt av. spennende :)

Edit for å si at jeg vet jo hvem du er og hvem som er connemarasøstra di :) Hei, forresten!

Redigert av - Royal-X den 30/11/2006 23:44:37 Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 01/12/2006 :  12:39:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare reagerte på navnet. Det er vel ikke den ene ponnien ga bort for mange år siden?

De ga bort en ponni i året i noen år. Det ene var en Connemora som het Strauss...

Glemte å skrive at det var Penny klubben som gå bort en Connemora som het Strauss en gang

Redigert av - Lyngen den 04/12/2006 09:37:14 Gå til toppen av siden

lantano
» VIP

Skrevet - 01/12/2006 :  21:22:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er nok ikke samme ponni som de gav bort nei, men husker den Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 02/12/2006 :  10:47:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg kan se den har gått stevner for moldegård i skolecupen, så det er sikkert ponni rideskolen sin...Jeg har ikke sett den gå, men det er en toer, men jeg kan ikke love deg det er den samme( den kan være lilla for alt jeg vet!)
Men... Hvite Strauss som jeg husker har stått i Bergen i evigheter, så tror du ikke det er den samme?
Gå til toppen av siden

lantano
» VIP

Skrevet - 03/12/2006 :  14:08:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei og takk for info. Tror nok jeg kan være ganske sikker på at Strauss er i Bergen, hvertfall at han har vært. Og det er forresten mange mange år siden han ble solgt fra Arendal....så ikke umulig at det er den du tenker på! Som jeg husker han så er han ganske kraftig også hadde han litt morsom bølgete man Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 07/12/2006 :  12:33:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei. jeg jobbet på moldegaard fram til sommeren 2005. der går strauss i rideskolen. vi kjøpte den fra alvøen rideklubb. det er nå en jente som heter malin som eier den. hun har også ridd den i skolecupen i år (så det på resultatlistene). grei ponni han... :) Gå til toppen av siden

lantano
» VIP

Skrevet - 07/12/2006 :  16:05:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei og takk for mer info. Hvertfall godt å vite at Strauss lever og har det bra Fikk faktisk sett ett bilde av ham ett sted her på hestemarked og synes at han så godt ut. Søsteren hans Quick Step er mor til min søsters hingst Quick Patrick, så synes det er greit å holde styr på familien Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  12:32:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Strauss står på moldegaard ja.
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

imno
» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2006 :  20:46:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sist jeg så strauss, var han på Gyland grand prix i flekkefjord. Ei jente fra rogaland som eide han da.. Det er vel mellom 3 og 5 år siden, er ikke sikker..

~ida marie~ Gå til toppen av siden

ine & mimir

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  23:56:49  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingine & mimir  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseine & mimir  Svar med kopi av melding
ei venninne av meg hadde en hvit, muligens 2er? husker ikke helt:P men tror det var en connemara som het strauss=) brukte den til sprang ponni, dette begynner å bli et par år siden, men hun heter hvertfal june idland om det hjelper:P
**IIIIIne å Mìmirgolle<3** Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.