hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stevneskap
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Stevneskap
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2006 :  10:22:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Heihei

Er på utkikk etter stevneskap og lurer på hvilket merke dere syns er best?Böckmann?
Og der hvor de er billigst mulig,ca 3 800 - 4 000...
Nettadresser?

Klem Aina & Alerta<3

Side by side,or far apart,you'll always be inside my heart!

Hanniball

Norway

Skrevet - 24/11/2006 :  16:40:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har bôckmann skap,og er veldig fornøyd med mitt!!=D
Kjøpte det på hestesportssenteret i skien for 4500.Det er vel det de fleste stevneskap ligger på.Synes egentlig det er sykt at de tskal koste så mye...80% av det er jo plast!Og plast til mange tusen kroner..jaja..Men stevneskap er vanvittig praktisk!Hvertfall når man reiser en del rundt.

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2006 :  21:09:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Ja,jg og syns det er utrolig dyrt,mn det er mye bedre å ha alt utsyret på en plass når man er ute å starter...
Er det billigere å kjøpe i f.eks Danmark?

Klem Aina & Alerta<3

Side by side,or far apart,you'll always be inside my heart!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2006 :  00:35:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
En venninde av meg kjøpte Brendrup sitt som kampanjetilbud på NGP (samme som de også hadde på OHS). Etter veldig få dager skled låseplatene i låsesylinderen ut, og låsen er ødelagt. Dette er det reklamasjonsrett på, men sammeliknet med mitt stevneskap (Böckmann) ser man tydelig kvalitets forskjell på flere deler av detaljer på skapene. Ved første øyekast ser de veldig like ut, men de bør også ha en viss kvalitet. Jeg er veldig fornøyd med mitt Böckmannskap. Finnes jo også andre merker, som Boj, Nord-Box og Winnie f.eks. Jeg lurer på om noen av disse i stor grad er samme skapet, men felles for dem er jo uannsett at de likner veldig. De nyeste skapene til Böckmann har en "inngravert" hest i lokket, og skiller seg på den måten. Tror Winnie-skapene iallfall også er holdbare og solide.

Brendrup sine skap får du ned i ca 3000kr på kampanjetilbud tror jeg. Ellers ligger Böckmann og de andre ofte pårundt 4000-4500kr.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 25/11/2006 00:36:04 Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 25/11/2006 :  11:48:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har et helt vanlig metall stevneskap, til 2000 kr.
Det feiler ingenting...kanskje litt lite.
men å betale dobbel pris for noe som ligner et boss-spann??
No way!
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 28/11/2006 :  12:38:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Men metall skap er jo 100 ganger vanskeligere å frakte med seg rundt da..
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 29/11/2006 :  10:49:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen problemer... Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2006 :  21:40:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Jeg har også en oppfatning av at metall skap kan være litt mer tungvindt å ha med seg rundt,men har ikke noe skap jeg da så kan vel ikke si noenting heller...
Men,hvor i Oslo kan man få kjøpt skap???Bor i trondheim,mn pappa jobber der så han har mulighet til å sjekke for meg...
Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 05/12/2006 :  12:24:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
mitt metallskap oppfører seg også fint :) har ikke hatt noen problemer med å frakte det rundt Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 05/12/2006 :  13:07:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror det er fordi vi er supersterk Karen Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 05/12/2006 :  16:38:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
mest sannsynlig er det grunnen jah!! Gå til toppen av siden

RamsViking

» VIP

Skrevet - 31/01/2007 :  19:25:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hvor har dere kjøpt stevneskapene deres? Gå til toppen av siden

vivian86

» VIP

Skrevet - 02/02/2007 :  12:49:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har et veldig lite brukt, vinrødt Ifor Williams-skap jeg vurderer å selge. Jeg har ikke noe grunnlag for å sammenligne det med andre skap, men syns iallefall det virker veldig solid. Du kan jo se om du finner ut noe om de på nett, og ta kontakt om du er intressert:p Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.