hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trainers salene
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Trainers salene
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  16:27:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Skal kjøpe en av disse salene til hesten min. Noen som vet hvordan de er i bommen? Har fra før en JC star , 33 i bom. Og denne er altså for vid. Noen som vet om en trainer sal i medium da ville passet? Aner jo ikke hvordan de er i bommen
Ikke lett dette med sal gitt!!

Beate & Alger

rusket

Skrevet - 22/11/2006 :  17:59:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror de er normale i bommen. Jeg prøvde både normal og vid i trainers som ble for trangt til hesten min. Jeg har JC dressursalen fra skoies med 34 i bommen (xvid), så jeg vil tro at du bør ha vid i en trainers
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  18:23:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Du tror det ja, hmmm! Får satse på en vid da. Bare så synd at jeg hadde en brukt en for hånda som var normal i bommen ;( Pytt pytt....
Jeg får gå inn å se om hesten din er så mye større enn min hehe

Beate & Alger Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 22/11/2006 :  18:38:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha, min måtte hatt xvid i trainers, derfor jeg mener at hvis du bruker vid i JS star, så må du ha vid i trainers.

Like greit å kjøpe ny, brukte saler må ofte stoppes opp lell

Skoies er jo veldig greie med å levere tilbake hvis det ikke passer også, også er han Edmund en kjernekar til å komme med gode tilbud

Opal

» VIP

Skrevet - 22/11/2006 :  18:45:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vær OBS på at du får en med ullstopp da! Sprangsalen fra Trainers har syntetstopp og da er det ikke mulighet til å stoppe om.

Vid i trainers sprangsal passet sånn akkurat til min fullblodshoppe men ettersom den hadde syntetstopp og var akkurat ble det uaktuelt å kjøpe en slik! Hun bruker forøvreig 2,5 - 3 i Windsor.
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  18:34:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Snakket med Edmund i Skoies i dag jeg, og ja han er virkelig trivelig han :)
Blir til at jeg bestiller en Trainers cross country sal i str vid. Så er det bare å hp at den passer til rompa mi, og ryggen til Alger :)

rusket

Skrevet - 23/11/2006 :  19:19:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og hvis ikke, så får du jo sendt salen tilbake og får tilbake pengene dine

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  20:58:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jepp det gjør jeg vet du :)

Hot Shot Image

» VIP

Skrevet - 26/11/2006 :  16:47:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min varmblodstraver er ikke kjempe kraftig og hun har en trainers med medium bom, den er altfor trang, så trur de er litt smale i bommen jeg. Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 26/11/2006 :  18:10:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vær OBS på at du får en med ullstopp da! Sprangsalen fra Trainers har syntetstopp og da er det ikke mulighet til å stoppe om.

Joda, men er stoppet om..med skum stopp!
Grunnen til at salmakere sier at det ikke kan gjøres er dat det er mye mer jobb en med en sal med ullstopp! Så de gidder rett og slett ikke, det er det eneste problemet.

Hilsen Birgitte
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.7 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.