hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - julegave til kjærsten
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 julegave til kjærsten
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 20/11/2006 :  12:02:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, nå nærmer julen seg med stormskritt og jeg har allerede begynt å stresse med disse julegavene da jeg ikke har anelse om hva jeg skal gi...
gave til kjærsten er det jeg sliter mest med og trenger idèer!!
har desverre ingen gode bilder av oss heller så scrapbooks etc går ikke og jeg står HELT fast... idèer???

HanneBF

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  12:58:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Har ikke begynt å tenke på julen engang enda jeg.. hehe!!
Julegave til kjærsten, that's a tuff one!!
Glad jeg slipper å tenke på det problemet...
(enda en god ting med å være singel...)

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 20/11/2006 :  13:37:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor gammel er kjærsten da?
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  14:37:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
jeg slite åsså =S typen min er 15. vi har såre i lag i over 1 år. føler jeg har jedd han det meste fra før! blant aent; armbond, smykke, belte, parafyme, piercing til øyenbrynet (men kroppen støyda ut håle, så han har ikke piercing legre),bamse. hmm.. kommer ikke på noge mer =/ !!

trenger hjelp ! hehe.. jeg tenkte kansje på ein tåmmel ring eller noe. men ja.. huff. hater å kjøpe julegaver! vet aldri va jeg skal kjøpe !!!! :P

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  14:46:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Så greit at typen min akkurat har kjøpt leilighet, masse han trenger
Ser ut som du har kjøpt alt det typiske før ja.. Klær kanskje? Eller spill til pc, osv

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  16:46:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Spill,kule/spesielle bøker og figurer fra outland/avalon er alltid en hit hos oss.Mange gutter er jo også veldig glad i modellfly ol..små tekniske duppeditter:P
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  17:37:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Da jeg jobber i en gullsmed ser jeg at det er veldig populært å kjøpe smykker, gjerne med gravering. Kortholdere med gravering blir det også solgt mye av. Man kan jo gravere noe sånt som: "kjempeglad i deg, hilsen XXX" eller noe. Det tror jeg absolutt er en fin gave

Eller klokker, med masse "duppeditter".. Hehe. Gutter og duppeditter slår ALDRI feil

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 20/11/2006 :  20:20:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og hvor lenge har dere vært sammen forresten? litt forskjell i gaveomfanget fra 1 mnd til 1 år

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  21:08:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Cder, DVD, samt alt mulig fra elektrokjeder? Hiver meg på kortholder, det er en fin gave.

Utifra dine andre gaver høres det ut som om at han liker "pynte seg" Kanskje noen klær/accessories? Har han noen hobbier?

Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 21/11/2006 :  02:29:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
min kjæreste vil ha den nye nintendo'en som kommer i desember.

er litt usikker på om han får den av meg... han har jo både avansertdata, playstation og xbox360 fra før!!!
jeg vil egentlig kjøpe en klokke og et (billig)skrivebord til han. han har nemlig ingen av delene.

ehh, han er forresten 23år

men jeg tror han kommer til å kjøpe en ny hjelm til meg... PGA eller whitaker. så da bør jeg vel kanskje være grei og kjøpe nintendo?
Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 21/11/2006 :  19:18:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
tusen takk for mange gode idèer vi har vært sammen ca 4 mnd og han er 24 år Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2006 :  21:37:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
en rosa cowboy-hatt? xD *lol*
er jo altid gøy å få køddegave sammen med noe mer "seriøst".

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  01:04:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg skal kjøpe ei t-skjorte til han hvor det står : Æ ælske dama mi
Skal seff få annen gave i tillegg. Tenker han blir glad

Beate & Alger Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  14:44:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hvor får du tak i sånn t-skjorte,alger97?:=)
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 23/11/2006 :  17:56:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
kjøp en vanlig t-shirt og gå til et "trykkeri"

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  18:51:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Sånne skjorter får du kjøpt på partyshop.se. Ulike skjorter å velge mellom, div farger, div tekst og love skjorter :) Man kan også få bilder som du selv sender via bestillingen på trykk. KULT :)
Beate & Alger Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.