hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vinter-rideklær
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Vinter-rideklær
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

aragorn

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2006 :  23:08:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva kler dere på dere på denne tiden?
Vintett,vantetttt,varmt - hva er viktigst?

Synes det er mange flotte jakker,men lite gode vinter-ridebukser.
Noen som har mountain horse sine?

Noe som har kjøpt av de vinter-ridedressene?
Høøks har vel en. Og Mountain Horse.

Har tenkt å legge inn noe ønsker nå før jul,så det kan være greit å høre deres erfaringer.

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2006 :  23:25:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Bruker sånn kjempefin blå thermodress jeg, har vel tre stykker. Impregnerer de før bruk, så de tåler vann. Under der her jeg ullgenser, ridebukse, og ullundertøy.

Ellers anbefaller jeg MH og Kingsland jakker.

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 19/11/2006 :  23:29:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg bruker blå "kjeledress", men må kjøpe en ny i år;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/11/2006 :  23:37:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
har høøks sin vinter ridedress.. den er helt fantastisk!!! får ikke rost den nok!

ellers bruker jeg ullundertøy og varme klær.
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2006 :  23:49:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Har verdens beste termobukse Vet ikke hvilket merke det er, men tror ikke jeg får tak i ny hvertfall Tror jeg har hatt denne buksa i snart 10 år! hehe.. Bare så god! Men den er ikke vanntett da, men helt utrolig varm! Men siden jeg alltid rir med teppe når det snør eller regner, så har jeg det over beina sann at jeg ikke blir våt
Så har jeg ett par Helly Hansen jakker jeg bruker i stallen, den ene er skikkelig god, varm og vanntett
Eller så bruker jeg bare ridebukse og evt treningsbukse under, og ull og fleece genser.. Har fått noe ull undertøy også, så får se om jeg ikke tar i bruk det også når vinteren kommer for fullt

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  01:17:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Nå bruker jeg vanlig ridebukse og genser. Sånnen varmedress oppå. Ikke noe ull på meg uansett hvor kaldt! Blir heldigvis ikke så altfor mange minusgrader her jeg bor, er for det meste regnvær og vind:/ Vet ikke hva som er verst:p
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 20/11/2006 :  10:34:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Jeg bruker scooterklær, jeg... Men så bor jeg jo midt på Finnmarksvidda, og har hestene på full utegang. All stell tas utendørs, så da må jeg ha klær som holder varmen i minst 3 timer. Scooterklær er også helt vindtett.
Ellen Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  11:41:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har funnet frem varmedressen jeg ogaå. Genialt plagg det!

Har også en termoridebukse med seler, som jeg kjøpte i hooks tror jeg. Den er ikke like varm som varmedressen.

Det som er så genialt med dress, er at man ikke får noen glippe på ryggen. Kan være litt vanskelig å stige opp på hesten..... Dressen min er nemlig litt stor. Jeg kjører mest med hesten min, så da er dress et must
Gå til toppen av siden

aragorn

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  12:24:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vurdert en todelt dress fra Finn-Tack,som er veldig slitesterk+ varm og god.
Men buksa er ikke veldig god som ridebukse. Litt tykk liksom.
Noen som har Polar buksa fra M.Horse?
Den ser litt ut som ei Bergansbukse,synes jeg.
Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  17:40:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
jeg bruker en sånn dress fra europris jeg:P alle venninnene mine gjør det også! bra og billig;)

*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

anneogida

» VIP

Skrevet - 20/11/2006 :  22:48:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker crw(?) dressen fra Hööks. Bukse med seler og jakke. Den er jeg veldig fornøyd med. Ikke så dyr heller, koster under 1000,- Når jeg kjører eller det er vått og kaldt (brrr) bruker jeg varmedress fra Fristad. Den koster litt mer, men er veldig varm og vanntett Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 20/11/2006 :  23:40:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker en snowboardbukse når jeg rir på tur jeg. Den var ganske dyr i utgangspunktet og har fantastisk passform og fin å ri på tur med. Ellers rir jeg i ridehus og da er det bare fleecegenser, tykk ridebukse i bomull og ullsokker. For mye klær klarer jeg ikke ri dressur i. Noen ganger har jeg en tynn boblejakke fra Hooks på.

Den har jeg over ullgenser på tur sammen med min kjære snowboardbukse og vinterridesko fra mountain horse.
Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 23/11/2006 :  17:59:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
genial thermoridebukse fra www.borjes-tingsryd.se kostet ca. 200kr eller noe sånn.... "helskinn":) kjempegod å ri med, og VARM strålende fornøyd:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.