hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - når begynte du å ri?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 når begynte du å ri?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

spanne_tuna

» VIP

Norway
Innlegg: 197

Skrevet - 11/11/2006 :  21:40:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
ja som dere ser på overskriften lurer jeg på når dere begynte å ri? (altså alder)

jeg begynte selv å ri i en alder av 13år jeg! eller en uke før jeg ble 13 da:P

da begynte jeg på rideskole;)

*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*

Don-Pedro

» VIP

Norway
Innlegg: 1049

Skrevet - 12/11/2006 :  01:13:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Året var 1996 - 6 år gammel
16 år nå

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway
Innlegg: 1331

Skrevet - 12/11/2006 :  02:23:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
11 år gammel var jeg på rideleir på Rogaland Rideklubb en uke, og red da for første gang (utenom shettisridning i byen, en runde mot 20,- opplegg:p) Etter det gikk det er par år uten fast ridning, kun litt leir og sånn.
Så fikk jeg egen hest som 13-åring og siden det har det vært hest og ridning hver dag;) (er 18 nå)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway
Innlegg: 588

Skrevet - 12/11/2006 :  13:41:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
begynte i stallen som 6-åring, og begynte å ri to år senere. Og begynte å kjøre som 14-åring.
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 12/11/2006 :  16:39:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Eeeh... Var 4 er nå 13. 13-4=9 xD
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway
Innlegg: 395

Skrevet - 13/11/2006 :  11:56:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var 8år da jeg begynte å ri. Kjøpte hest sammen med min onkel når jeg var 13år,
så nå er jeg blitt 23år og drevet aktivt med hest som hobby i 15år.
Har gått på div rideskoler å vært på flere rideleirer i skole ferier.
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Innlegg: 3062

Skrevet - 14/11/2006 :  03:26:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Begynte å ri da jeg var 14 år - dette var i 1970, og det var ikke så mange rideskoler eller staller den gang.
Har derfor holdt på med hester og ridning i 36 år.....
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway
Innlegg: 251

Skrevet - 14/11/2006 :  08:28:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Begynte å ri da jeg var 6 år, red litt timer nå og da, sommeren da jeg var 7 begynte jeg på ridekurs. Er 14 nå (15 om 2 mnd =D) så d blir ca. 7 1/2 år... Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway
Innlegg: 787

Skrevet - 19/11/2006 :  13:26:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm, for 3 1/2 år siden, tror jeg... Altså da jeg var nesten 12år.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!


- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway
Innlegg: 1671

Skrevet - 20/11/2006 :  20:02:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Begynte å ri da jeg var 7 år, fikk egen hest da jeg var 10 år, og har vært hesteeier siden (i snart 16 år nå)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 20/11/2006 :  20:18:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Begynte å ri på rideskole da jeg var 6 år. Er 21 nå.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway
Innlegg: 2178

Skrevet - 20/11/2006 :  20:27:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Begynte på ridekurs når jeg var 9år. Var hestegal lenge før det, men fikk ikke lov å begynne før :P Det er altså 11år siden nå.
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway
Innlegg: 870

Skrevet - 02/12/2006 :  15:07:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
sprang rundt i stallen da jeg endelig hadde lært meg å gå..
var med å så på at mamma rei, satt med store øyner hele dagen..
var på mitt første ridekurs da jeg var 5 (?).
fikk hest på helfor sammen med mamma, da jeg var 6 år :)
har ridd nesten hver dag (i gjennomsnitt) etter det :)
begynnte på ridetimer da jeg var 7-8.. (?) + privat timer med mamma..
er nå med på masse kurs :)
driver med gangartsridning, sprang, dressur, NH, tur, kjøring.. og nesten allt du gjør med hesten:)
rei inn min første hest da jeg nesten var 12. gikk fint:)
har nå 2 hester på helfor om vinteren, og maaange om sommeren. allt ifra 2-10 :)
er nå 13 1/2..

langt liv:)

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

ChapmanLane

» VIP

Innlegg: 102

Skrevet - 02/12/2006 :  17:35:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChapmanLane  Svar med kopi av melding
har ridd på rideskole sia jeg var 6 år.. ett par leirer å ridning utenom d :)
R.I.P Perle Turi :'( Gå til toppen av siden

Theis

Denmark
Innlegg: 19

Skrevet - 08/12/2006 :  16:42:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTheis  Svar med kopi av melding
Kan kan faktisk ikke huske, hvor gammel jeg var, før jeg begynte å ri.
~ Mvh. Theis Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Innlegg: 211

Skrevet - 08/12/2006 :  16:52:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Fikk min første ridetur som 2-3åring. Siden det så var jeg en del i staller rundt om kring, sammen med pappa og mamma (dyrleger).

Da jeg var 4 år ønsket jeg meg hest til bursdag, og ble kjempeskuffa...

Rei litt på vennina mi sine fjordinger fra jeg var 6-7år og da vi flyttet til Sunnmøre begynnte jeg på rideskole. Var da 8 år.

Rei på rideskolen i 4 år, da fikk jeg lov å ri på en fjording ikke så langt fra der jeg bor. Kunn tur riktig nok og fjordhoppa var 21 år. Men jeg var strålende fornøyd selv om.

I en alder av 13 år kjøpte jeg min første egne ponni, har henne enda, men må over på hest i løpet av denne/neste sessong.

Litt langt, men det var min ridehistorie.


Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film


Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.