hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - et lite spørsmål...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 et lite spørsmål...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 09/11/2006 :  19:06:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Min første hest kjøpte jeg i en aldre av 21 år, eller rettere sagt, mine to første hester kjøpte jeg da... Og nå, et år etter, kjøpte jeg hest nr 3. Hun er drektig, så jeg håper at jeg har 4 stk til våren.
Ellen Gå til toppen av siden

ninene

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  19:13:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideninene  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseninene  Svar med kopi av melding
Fikk hesten min i år

Er 11 nå, var 10 da

Johanne, kaninene og Mickey Boy Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 09/11/2006 :  22:35:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er faktisk ikke helt sikker på når jeg fikk min første hest, men tror det var i overgangen 2001/2002, så det vil si at jeg var rundt 12-14 år.

Men egentlig regne fra hest nr. 2 fordi den kjøpte jeg selv, for mine egne penger, samme med den nye
Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  00:24:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
jeg begynte på rideskole når jeg var 7 år. Og skulle få hest når jeg var 11 år. å du kjøpte eg lille felex <3<3
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Hege20.

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  01:34:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHege20.  Svar med kopi av melding

Jeg fikk min første hest på helfor når jeg var 14.
Jeg kjøpte meg hest når jeg var 20.
Gå til toppen av siden

RenateogKillan

» VIP

Skrevet - 10/11/2006 :  18:42:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk min første hest når jeg var 11 år. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  21:34:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg fikk min første ponni når jeg var 8, han betalte vi omtrent 3000 for.. Så kjøpte jeg Spot for mine egne penger da jeg var 12, Gina for mine penger når jeg var 15 og også Aromayo for mine penger da jeg var 19! :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2006 :  00:07:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte min ponni når jeg var 18,ilamme lillesøstra min.
Litt her og litt der... Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 11/11/2006 :  00:43:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
jeg var 6 år-- bpdde på gård og hadde en hestekyndig mor :) alltid hatt hest vi, rei nesten før jeg kunne gå hehe Gå til toppen av siden

Charlotte_elsk_Monie

» VIP

Skrevet - 11/11/2006 :  00:48:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
FIKK fjording(ponni) da jeg var 13, kjøpte Hollandsk Varmblod da jeg var (dvs er) 15 Kjøpte i prinsippet nr 2 selv, men konfirmasjonspenger, penger fra salget av den første, litt sponsing og litt forskudd på arv. Hun kosta en del, men hun er bare 6år og er liksom litt "investering" Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 12/11/2006 :  14:11:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Rett før jeg fylte 18. Det var bursdagsgaven fra meg selv til meg selv.
Kjøpte for egne sparepenger.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

CelinaEclair

Norway

Skrevet - 13/11/2006 :  02:29:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk min første hest i julegave da jeg var ca 15.. Hadde da hatt hest på fòr flere år, og drevet med hest siden jeg var i en alder av 6. Skulle egentlig få til konfirmasjonen,men fant ut selv at jeg va litt for ung og ville lære mer først.Og siden jeg ikke er flau over å innrømme at jeg har fått hest, så kan eg vel tilføye at jeg og har fått den jeg har nå, og samtlige av dem jeg har hatt tidligere. Takk t gamlingane:D Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2006 :  10:14:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Fikk min egen i konf da jeg var 15.
Før det hadde jeg hengt hos nabobonden og hans gamle dølahoppe siden jeg var 12.
Fikk ha eneansvaret for henne av bonden etterhvert, siden hun bare stod der ubrukt og kunne være litt trollete med dem men var gullegod mot meg.

Line.
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2006 :  11:13:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk hest da jeg var 6, vi hadde gård da og jeg fikk en utemmet 3 år gammel islandshingst (anbefales vel ikke) Nå er eldstedatteren min akkurat 9 og har fått hest, hun har hatt forhest i 2 år.
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2006 :  12:59:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
kjøpte min første hest når jeg var 25 år Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.