hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HVA VILLE DERE HA GJORT??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 HVA VILLE DERE HA GJORT??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  11:53:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Når du sier du er syk så setter jo det saken i et annet lys synes jeg.
Du må nesten bare veie mulighetene opp mot hverandre.

Om du skal ha egen hest så må du jo først sørge for forrytter som kan ta med hesten din på tur og passe den når du ikke kan.Er det stort nok hestemiljø på stedet du bor til det?

Isåfall(om du har en stall like ved,med oppstallingsmuligheter)kan det jo godt hende at noen som står på den stallen TRENGER en dyktig forrytter?Som T.boysen skriver så er gode forryttere utrolig viktig!Og du virker jo helt klartover"snittet"for hva man kan forvente.

Jeg vet allt om å bli syk uten hest i livet,har hatt den rastløse,tomme følelsen selv de gangene jeg ikke har drevet med en spesiell.Bare tenk nøye igjennom hva som lønner seg for deg,så finner du sikkert en løsning:)

Masse lykke til!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

summerday

Skrevet - 08/11/2006 :  20:21:08  Vis profil  Svar med kopi av melding

Nå har jeg endelig det som kan kalles gode nyheter.

Jeg oppsøkte et forholdsvis nytt ridesenter her jeg bor. Folkene der var utrolig koselige. De forstod min vanskelige situasjon.
De har foreløpig ikke mange hester, eller oppstallører der, men de skulle se om de kunne finne en hest jeg kunne ri på time med for å komme igang igjen.

Da har jeg noe hest i livet igjen, og jeg får bedre tid til å tenke på om jeg vil ha hest på halvfôr eller kjøpe en igjen. Mens jeg tenker og leter, etter hest på halvfôr, og, eller etter en god hest til salgs, finner jeg ut hva jeg klarer og kan igjen, og til slutt hva jeg endelig bestemmer meg for.
Fikk beskjed om å ta det litt med ro, og nå føler jeg at jeg kan begynne å puste lettet ut
Nå ser det ut til at det kan åpne seg muligheter for meg, og endelig får jeg hest tilbake i livet mitt

Takk for meg
Mvh Summerday
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  20:48:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Gratulerer så masse da!!! :D
Det var jo bare kjempefint å høre :)

Lykke til!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 09/11/2006 :  00:56:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så fint at du har funnet et miljø og at du får muligheter til å "restarte" ditt heste-liv.

Har noen råd å gi deg hvis du er interessert. Skriv da en e-mail til meg.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.