hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Editert innlegg: "AROMAYO"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Editert innlegg: "AROMAYO"
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

MIX

Skrevet - 03/11/2006 :  12:01:08  Vis profil
Pga at tråden angående etterlysning av Aromayo etterhvert utviklet seg til å bli en tråd hvor personer ble uthengt, valgt vi å fjerne tråden.

Vi legger likevel ut første innlegg, og oppfordrer heller til at de av dere som har opplysninger om hesten diskuterer dette privat med personen som har lagt ut sin etterlysning.

AnneSpotOgGina's opprinnelige innlegg:
Kopi av melding:
Etterlyser min tidligere ponni som jeg solgte før sommeren...

Aromayo er en svart vallak, av rasen araber og islandshest. Han har et bredt kubles og to blå øyne. utrolig spesielt utseende. Han er 6 år, og har desverre nå fått diagnosen "hovsenebeinshalthet".

Jeg solgte han til ei fra Grimstad, han stod da på Arendal og Grimstad rideklubb til august ca. Etter det ble han visstnok solgt til en familie til ei jente på 9 år fra Holmestrand...
Plutselig var han ute for salg igjen, men rett som det var forsvant annonnsen hans fra nett, så jeg regner med at han er solgt...

Noen som vet hvor gutten min er? Håper så inderlig på svar, savner han sånn.. Har mange bilder av han på vip'en min...
Du kan også ta kontakt på anne_ki@hotmail.com...

PS: Tråden vår er låst for å unngå videre diskusjon i den retning denne debatten allerede hadde tatt.

Minner om våre forumregler, debatten hadde klare brudd på følgende punkt:
Debattinnlegg som dreier seg om en navngitt person, eller om en person man ut fra debatten lett kan gjette hvem er, er ikke lov. Heller ikke andre former for debatter som fører eller kan føre til direkte personangrep, reklame eller diskusjon av negativ art er lovlig.

MIX, administrator
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.