hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - noen som vet noe om Shahira.fullblods araber
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 noen som vet noe om Shahira.fullblods araber
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

twevens

» VIP

Skrevet - 07/12/2003 :  00:34:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! har en fullblods araber hoppe etter Shahira reg.nr: 35/85.var eller er eid av Henning Forsberg fra Gressvik. noen som vet noe om henne og er det noen som har eller har tips på hvordan jeg får tak i bilder av den hesten. har også prøvd å få tak i Henning Forsberg men uten å lykkes.noen som kjenner han? er oså ute etter flere bilder av faren Donkiszot..noen som har si i fra! Mvh twevens

colombus

Norway

Skrevet - 07/12/2003 :  14:30:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
For det første må jeg si at Shahira er en veldig flott hest :-) Heldiggris som har hest etter henne! Jeg kjente veldig godt adoptivdatra til Henning Forsberg, men ho har flytta til hjemlandet nå så jeg har ikke snakket med henne siden... Så vist ho fremdeles bodde her hadde det vært utrolig lett for meg å fått opplysninger! Henning er jo på jordomseiling eller noe sånt, så han er det nok ikke lett å få tak i...

Men Donkiszot stod jo på et stutteri i Sverige (husker ikke navnet nå), så det kan jo hende at du finner ut noe på svenske araber sider?

Jeg skal si ifra hvis jeg finner ut noe jeg.

Hesten er en gave. Ta vare på den. Gå til toppen av siden

twevens

» VIP

Skrevet - 08/12/2003 :  00:29:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei Colombus: ok! ja har funnet det stutteri han stod på tror jeg,Fjellbacka arabstutteri.men finner ikke noe på det på nettet.ja da skjønner jeg,har prøvd å ringe Henning 100 ganger. artig noen kjenner til Shahira..kan du fortelle litt hvordan hun ser ut,farge og div? vet du om hun har flere avkom og i tilfelle vet du noe om dem..navn f.eks?har funnet ut en del om Donkiszot på svenske sider ja. tusen takk for opplysningene..finner du ut mer så hører jeg sikkert fra deg!

Noen flere som har opplysninger om Shahira? sku ønske en eller annen har noen bilder av henne jeg kunne fått tak i..håper
Gå til toppen av siden

lm
» VIP

Skrevet - 08/12/2003 :  14:47:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
jeg har vært på Hankø å sett Shahira.
Ettersom jeg husker var hun skimmel, og veldig god i sprang. En veldig grei og snill hest...

Tror ho kanskje er mora til Morgana (tror ho het det)...
Gå til toppen av siden

twevens

» VIP

Skrevet - 11/12/2003 :  00:53:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
er det ingen som vet noe mere om Shahira..eller har bilder eller vet noen som har?? det jeg hadde ønsket.. Gå til toppen av siden

twevens

» VIP

Skrevet - 23/12/2003 :  00:52:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
kom igjen.. vær så snill å gi meg opplysninger om Shahira?? Gå til toppen av siden

jimpa

Skrevet - 07/01/2004 :  22:20:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jag kan medela att Shahira står på fjällbacka arabstuteri i Sverige och har det "kjempefint# med 8 andra ston
Donkiszot står oxå här och skulle det vara så att ni vill ha mera info får ni meila till mig så skickar jag info + bilder
våran hemsida ligger nedlagd pga virus men räknar att den skall fungera snart det är www.arabstuteri.com Och till damen som såg Shahira i sommras på Hankö får hon nog ta av sig solglasögonen för Shahira har alltid varit Fux med Bläs och vita Strumpor
Hoppas att du kan sova gott i natt
Vänligen Jim
Gå til toppen av siden

twevens

» VIP

Skrevet - 03/08/2004 :  12:08:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei jimpa: takk for opplysningene..kunne du sendt meg noen bilder? hvor i sverige ligger fjallbacka arabstuteri? vært morsomt å reist dit en tur. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.