hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ja...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 ja...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Royal-X

» VIP

Skrevet - 20/10/2006 :  20:19:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
hm... nå leide de vel advokat fordi du ikke tok han tilbake vel...? og at advokaten var ubrukelig - er da ikke susie sin feil?! *ler* hun har jo ikke råd til å ha en hest på stallen som hun ikke kan bruke, derfor måtte hun selge den! flaks at hun fant noen som ville ha han. hun var veldig ærlig og klar på de begrensninger som lå der.

haltheten til aro kom og gikk! jeg sjekket han personlig før en games trening og da var han ikke halt! mens tidligere i uka var han det... hun prøvde også eqiuterapaut og forkjellige måter å sko han på. hun hadde virkelig tro på at det kunne fikses! men det viste seg og være mer alvorlig enn som så. da kan jeg tenke meg at hun hadde brukt ganske mange penger på han, både til behandling og flunkende nytt utstyr. så da ville hun bare bli "kvitt" han og få en hest ho kunne bruke! - og det har hun nå :)

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  20:35:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Regner med at du la dette ut feil..?
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.76 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.