hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vet noen hvor Mr. Jäger er?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Vet noen hvor Mr. Jäger er?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

xxMartiine

» VIP

Skrevet - 20/10/2006 :  14:33:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg lurer på om noen vet hvor Mr. Jäger er, eller om noen som vet noe om han?

Mr. Jäger(Jäger) er en mørk fuks vallak på 6 år, med stor stjerne i panna. Han er en blanding av araber og varmblods, født 2000.
Han er snill som en engel, ganske rask å ri, men ikke stressa, bare i sprangen. Han er ca. 160 på manken. Ganske kosete og nyskjerrig. Veldig energisk hest. Kom som rideskolehest til Sørum Fritidsgård i Lillestrøm våren .06 , måtte dessverre dra, fordi han hadde visst begynt å steile... Ridelærern min sa han dro til nordland, mer kunne hun ikke si...

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  21:37:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jäger kommer fra den stallen jeg jobbet på før!!! Her er han født og oppvokst=) Røysland Ridesenter i Bø i Telemark. Hvordan var han som skolehest?? Kan høre med de som har rideskolen om hvor det ble av han=) Legg igjenn en melding i gjesteboka mi så jeg husker det=) Jäger er en herlig hest!!! Trur han er så sinnsykt tøff, men er egentlig bare utrolig snill og grei!!!!

Gå til toppen av siden

xxMartiine

» VIP

Skrevet - 23/10/2006 :  07:49:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy søren jeg ble glad nå!
Jäger var egentlig fin som rideskolehest, men han gikk bare på timene med øvede ryttere da, siden han er så rask og ble litt gira noen ganger =) Jeg rei han hele tiden når han sto der.... Han var litt klønete, særlig i sprangen... Han var en engel på boksen, men var veldig "hard i huet" å leie i grime og leietau... Han gikk lei tilslutt, og begynte å steile ogsånn =( Jeg så aldri når han steila, kunne ikke tenke meg det heller, han var jo bare snill... Men da måtte han dra, siden de kunne ikke ha en rideskolehest som steila, og det skjønner jeg jo... Han hadde sikkert passa supert som privathest da, han virka litt som en enmannshest i noen situasjoner...
Gå til toppen av siden

Tessa-77

» VIP

Skrevet - 28/10/2006 :  11:19:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Det står en Mr. Jäger på ridesenteret på kongsvinger. Du kan se på http://www.kongsvinger-ridesenter.com/aktiviteter.htm Der vil du finne bilde av han. Gå til toppen av siden

Tessa-77

» VIP

Skrevet - 28/10/2006 :  11:26:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjenner igjen han nå. Han står på kongsvinger og går i rideskolen der. Han er grei som bare det nå. Dattera mi red han på tirsdag og det gikk kjempe fint. Du kan sjekke min hjemmeside også, der er det bilder av han. www.wannabegood.piczo.com Han har det bra der han er nå. Og han ser ut som han trives. Gå til toppen av siden

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2006 :  16:55:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
Mr.Jäger står på Kongsvinger ridesenter nå ja.
-Tine. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.