hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ridetimer.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Ridetimer.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/10/2006 :  21:15:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Dere som har gått på ridetimer/rir på timer. Hvor mye betaler dere?

F.eks timer for ryttere på lavt, øvet og erfaren nivå i dressur.

edit. pga jeg føyde til noe ekstra!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Redigert av - AnneSpotGinaOgHuldra den 18/10/2006 22:09:01

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 18/10/2006 :  23:04:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 160 kr i rideskolen og 200 for privatime/sprangtrening. Dette er da med egen hest.
Hege Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/10/2006 :  23:39:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hos oss koster det 100,- for å være med på kurs (nybegynner og oppover)

Selv går jeg nå kun på dressurtrening, betaler da 300,- pr time om det blir en dag, eller 250,- om det blir to dager etter hverandre (tilreisende instruktør). Dette er privattimer.

Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 18/10/2006 :  23:46:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
betaler 200 for sprangtimer. da er vi som regel 3-4 stk.

evt betaler jeg over 1000 for en helg... + oppstalling + transport + baneleie. da kommer treneren fra tyskland (anita sande) og underviser oss 3 dager på rad på moldegaard. gruppene er på ca 5 stk.

i dressur har jeg pleid å betale 200kr pr 30 min.
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/10/2006 :  04:14:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg mener Jeg betalte 150 kr per time? Det var siste kurset, erfaren nivå...
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 19/10/2006 :  11:07:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Betaler 150,- for 30 min. Privattime med egen hest. Både sprang og dressur, erfarent nivå. Treneren kunne tatt mye mer betalt utifra hva hun kan, men heldigvis koster det ikke mer;)

Der jeg tok sprangtimer før (ridesenter 4 stk på gruppa, 110-130cm nivå) kostet det 170,- for en hel time.

Har ridd for en del forskjellige, det dyreste jeg har vært borti er 300,- for en halvtime:o Og treneren hadde ingen utdannelse etc, var bare noen få år eldre enn meg...
Billigste var 50,- for sprangtime, en i stallen jeg stod før som underviste oss andre, nybegynner nivå.

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 19/10/2006 :  11:41:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tar 100kr for privattime og 75 om det er flere en 4 på timen. + 50kr for leie av ridehall om folk ikke står på stallen...

Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 19/10/2006 :  11:54:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
200 kr privat for 30 minutt, 150 kr for flere med.
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 19/10/2006 :  17:29:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 250 for 30 min dressurtime. I sprang er det 250 for 45 min privattime eller 200 for 2 eller flere.

Med egen hest på bane tilhørende stallen, instruktøren er tilreisende
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 19/10/2006 :  19:35:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 200 kr per gang til min trener, rir dressur, vi bruker å holde på ca 45 min, noen ganger kortere, andre ganger lengre, kommer ann på hesten, meg, og hva planen er for timen.

Ellers har vi en kjempe dyktig dame som kommer fra Danmark innom fredag til søndag en helg i måneden. Hun tar 400 kr for 45 min. En man benytter gledelig de gangene hun er innom

For sprangrytterne på stallen har vi fast trening for en dyktig trener, som fokuserer mye på bakkearbeid, sits, mye av det grunnlegende (!) de bruker å betale 200 kr timen og er 4 på gruppa.

Og vi har enda en dyktig Danske innom for sprang entusiastene, han rir på det Danske landslaget. Han er innom en helg i måneden, fredag til søndag. 900 for hele helgen eller 350 kr timen. 3-4 per time,

(detter er da med egen hest) Veldig fornøyd med instruktørene her, en av grunnene til at jeg står på akkuratt denne stallen. Vi har gode muligheter for en god oppfølging av dyktige trenere. Ja, det koster, men det er det absolutt verdt!
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 19/10/2006 :  19:48:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
betaler 300 kr for privattime med treneren min og 250 eller noe får gruppetime med max 4 stykker eller noe i den duren Er ikke så nøye på hvor lenge vi holder på men blir noe mellom 1-2 timer tror jeg.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 19/10/2006 :  21:09:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Betaler kr 150 pr time, en i uka, for en instruktør, som eg tror eg norges mest utdannede i islandshest ridning, men hun fungerer finfint i engelsk:) vi har time i 1 time, men da er det me på saling osv. Men hestene blir brukte i timen før, så vi slipper å sale på:)

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  10:03:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Jeg og min venninne får instruksjon sammen i en time, og det betaler vi 75 kr hver for.

Halv time hver med undervisning.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  10:08:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Betaler 150kr for privattime a 45 min (ridetime eller kjøretime). Siden begge instruktørene mine må kjøre et stykke for å komme hit, ser de helst at flere på stallen samkjører ride-kjøretimene (men vi får fortsatt privattime).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  21:57:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 250 for privattime i sprang, nivået er oppadgående etter store uenigheter mellom meg og hesten min. Dyktig trener, som virkelig tar seg tid til å LØSE problemet, utdannelsen hans er jeg usikker på, men har ridd på høyt nivå hvertfall og dyktig til å lære fra seg :)

Red på gruppetimer før i sprang og dressur 3-4 på timen, da betalte jeg 150 kr pr time.
Rideskolen hos oss tror jeg ligger på 2000 i halvåret, sambo red et par timer, skulle da bet 100 kr timen, men det var med egen hest.. hehe.. Picasso ble utvist av rideskolen gitt..

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  23:36:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hva med f.eks turridning? ikke så vanlig kanskje, men hva betaler dere om dere f.eks rir på tur en dag? en eller to timers tur f.eks.
(Anne har fått seg ekstra-jobb)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.