hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sele til Islandshest !
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Sele til Islandshest !
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ina-Hestane

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  22:00:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIna-Hestane  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna-Hestane  Svar med kopi av melding
Nokon som har nokon idè om kva slags type sele eg bør kjøpe til ein Islandshest ?? Hesten min er 1,31 m høg og er ganske smal framme. Ho har kort hals og lite hovud. Og kva slags størrelse ? Har tenkt litt på maraton konkurranse, men eg veit ikkje kva som skal til...

Helsing Ina;)

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  22:20:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte Varmlands selen fra Høøks til min islending. Det kommer selvfølgelig ann på hva slags kjøring du skal holde på med, men du trenger ikke spesialbestille sele til islandshest..
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

Ina-Hestane

Norway

Skrevet - 13/10/2006 :  09:27:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIna-Hestane  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna-Hestane  Svar med kopi av melding
Oki :) Men viss du skal starte i maraton-konkurranse, MÅ du ha enten maraton sele eller vanleg bogtresele. Du får ikkje starte med vanleg travsele :(
Gå til toppen av siden

Hege+Blesi

Skrevet - 13/10/2006 :  10:52:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker en vanlig lettsele + baksele når jeg kjører islendingen min. Jeg konkurrerer ikke i kjøring, så jeg har ikke peiling på hva som er best til det bruket og hvor mye penger du vil legge i det.

De fleste som konkurrerer bruker vel maraton-sele? Det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått. Jeg har selv kjørt med både maraton og bogtre og har vært fornøyde med begge to. Hva slags kjøring skal du drive med?
Gå til toppen av siden

Ina-Hestane

Norway

Skrevet - 15/10/2006 :  19:04:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIna-Hestane  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna-Hestane  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg bruker en vanlig lettsele + baksele når jeg kjører islendingen min. Jeg konkurrerer ikke i kjøring, så jeg har ikke peiling på hva som er best til det bruket og hvor mye penger du vil legge i det.

De fleste som konkurrerer bruker vel maraton-sele? Det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått. Jeg har selv kjørt med både maraton og bogtre og har vært fornøyde med begge to. Hva slags kjøring skal du drive med?

Opprinnelig postet av Hege, Blesi og Elden

Ei dame eg kjenne sa eg burde begynne med maraton køyring og det har eg jo lyst til, men no er jo hoppa mi drektig då so eg trur ikkje eg skal begynne med det samme, men eg får nok ut i frå at eg kjeme til å fortsette på hobbynivået ;)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.