hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rhino turnout wug
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Rhino turnout wug
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

rusket

Skrevet - 11/10/2006 :  21:33:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
har noen erfaring med dette dekkenet? passform?

http://www.smartpakequine.com/ProductClass.aspx?productclassid=3896&cmPreserveSource=true&cmPreserveCategory=true

simsalabim - oppvask forsvinn!

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 11/10/2006 :  22:41:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Svarer deg her jeg, selv om spørsmålet egentlig lå under overgangsdekken, men passer jo også inn her

Har selv bare hatt dekkent rett over en uke, (og jeg har den uten fòr inni, da de ikke hadde noe tykkere der jeg kjøpte det) men er veldig fornøyd med det så langt! Det har et godt ytterstoff og har holdt hesten min tørr nå de værste regndagene (ja, det har kommet inn regn forran, men det gjør det på alle dekken, det viktigste er at resten av hesten har vært tørr). Og dekkenet har tørket opp i løpet av natten.

Det har ikke regulerbare spenner forran, men har sånn ring, også fester du to kroker på ringen sånn som de fleste horsware dekknene har. Pluss at det er et ordentlig og godt borrelåsfeste som sitter! Det har regulerbare bogspenner, men jeg synes generellt Horsware sine Wug dekken ligger veldig godt på alle hester, grunnet generell passform og Wug-nakken (det at det er halv høy hals). Vanskelig å forklare, men synes dekken med normal skjæring ligger ofte på bogene til hesten, mens dekken med halv hals ikke blir liggende på samme måte, noe høyere kanskje

Men alt i alt, veldig fornøyd med det
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 11/10/2006 :  23:00:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okey, jeg har nemlig bestillt det fra lillestromhestoghund.no, bestillte det mellomtykke dekkenet i str 145, virke de normale i størrelsen? Han er litt kraftig i bogen, bucas 145 ble liksom altfor trangt for han.

What to do baloo

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 12/10/2006 :  09:11:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med bevegelsesfrihet, er den bra når det ikke er bogsplitt?
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  16:25:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
*klipp* Vanskelig å forklare, men synes dekken med normal skjæring ligger ofte på bogene til hesten, mens dekken med halv hals ikke blir liggende på samme måte, noe høyere kanskje
*klipp*

Opprinnelig postet av _Bekka_

HELT enig med deg! Har kun ett dekken (desverre) med halvhøyhals, og det er vel egentlig det eneste dekkenet som ligger ordentlig godt på ponnien min.

Haoli <3 Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 12/10/2006 :  19:49:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Okey, jeg har nemlig bestillt det fra lillestromhestoghund.no, bestillte det mellomtykke dekkenet i str 145, virke de normale i størrelsen? Han er litt kraftig i bogen, bucas 145 ble liksom altfor trangt for han.

What to do baloo

Synes de er ganske normale i str, og de med halv hals virker også litt større. Før jeg kjøpte mitt prøvde jeg først et Bucas smartex dekken jeg hadde selv i 145 cm, som ble alt for snaut, men igjen satt det bedre forran enn det Bucas dekkenet jeg prøvde i 155cm. Så prøvde jeg et Horsware dekken med halv hals som faktisk kunne ha gått, men lå ikke opptimalt, litt snaut, men lå fint farran, så valgte å kjøpe et i 155 cm som ligger veldig bra!

Kopi av melding:
Hva med bevegelsesfrihet, er den bra når det ikke er bogsplitt?

Synes dekkenet har god bevegelsesfrihet, hesten min får løpt og gått rundt uhindret av dekkenet. Ingen gnagesår hittil Haha!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.