hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva synes dere om Blink?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva synes dere om Blink?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kaja.

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  12:28:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg lurte på hva dere synes om Blink på DagBladet?
Harjo vært endel saker om at det har vært noen som har oppsøkt unge å drat hjem til dem..
Jeg har selv blink, men vet ikke helt om jeg skal slette den eller hva jeg skal gjøre..

Takk til alle som svarer:)

- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  12:37:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Et kjøttmarked til tider.. og har en tendens til å fucke opp forhold, så jeg er ikke noe fan av blink lengre..r
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  12:37:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Alt bør gjerast med måte, så klart.

Eg har også blink, har hatt det ei god stund no. Ein fin plass å prate med kjent-folk (og ukjende om ein vil det).

Kvifor slette blinkprofilen? Har du hatt dårlege erfaringar sjølv? Det spørs no kva ein gjer utav ting, om ein "blir dradd heim til folk".

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Kaja.

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  12:52:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Nei.. trur ikke jeg skal slette den nei..
Men jeg ser jo noen tommsinger som gjer ut hele navnet sitt, mobilnummer, mailadresse..
Lurer på hva de tenker med... hehe..

- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  15:42:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Har blink, bruker den ikke noe særlig, men er innom nesten vær dag og ser om det skjer noe. Har ikke særlig kontakt med noen utenom de jeg kjenner fra før.
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 11/10/2006 :  23:49:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Et kjøttmarked til tider.. og har en tendens til å fucke opp forhold, så jeg er ikke noe fan av blink lengre..r

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Nuvel, jeg tror faktisk det kun er personene i et forhold som er i stand til å fucke det opp.

Blik er et helt ok nettsted - selv bruker jeg det bare til å holde kontakten med folk jeg alt kjenner.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  23:52:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
FJAS.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  00:25:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg er på blink av og til.. mest for å se etter kjente som jeg ikke har sett på en stund. Og ellers til å sende tullemeldinger til folk i klassen under kjiiipe forelesninger.

Sender aldri mld med ukjente personer..

Fjas? tja, ikke mere fjas enn å bruke tida si her, spør du meg. Og enig med lino - blink fucker da ikke opp forhold. Det er det personene i forholdet som gjør.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  20:42:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Har blink jeg og, men er der ikke noe spesilet mye.
Blink er jo en helt grei plass, ikke noe mer næi..

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  21:22:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fjas? tja, ikke mere fjas enn å bruke tida si her, spør du meg. Og enig med lino - blink fucker da ikke opp forhold. Det er det personene i forholdet som gjør.

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Her kan man i det minste lære noe, det har jeg til gode å gjøre på blink.

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  23:12:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Her kan man i det minste lære noe, det har jeg til gode å gjøre på blink.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Det kommer jo igjen ann på hvordan man bruker blink, og hva man vil lære

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

-_-

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  23:46:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har selv blink og synes siden funker fint. Eneste dumme er at jeg synes de som på en måte "styrer" blink følger lite med! Ingen som følger så godt med hva som skjer. Man må jo selvfølgelig ta ansvar selv for det man gjør, og har man side der så må man regne med forskjellige tinger. Har selv opplevd kinkige stunder. Blandt annet voksne menn som går inn på siden til jenter på min alder opptil 20 ganger. Søsteren min meldte en som var på siden til meg og alle vennene mine mange ganger, inn til ledelsen, og fikk han sparket ut. Men man har jo ingen garanti for at den personen ikke kommer tilbake med annen bruker?! Ledelsen burde bli flinkere til å følge med på sånt. Men er jo begrenset hva de får til...
<3 Baltic Silvio <3 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  02:27:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Syns det er helt greit jeg. Blitt kjent med folk der inne som nå er gode venner av meg.
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  20:38:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har selv blink og synes siden funker fint. Eneste dumme er at jeg synes de som på en måte "styrer" blink følger lite med! Ingen som følger så godt med hva som skjer. Man må jo selvfølgelig ta ansvar selv for det man gjør, og har man side der så må man regne med forskjellige tinger. Har selv opplevd kinkige stunder. Blandt annet voksne menn som går inn på siden til jenter på min alder opptil 20 ganger. Søsteren min meldte en som var på siden til meg og alle vennene mine mange ganger, inn til ledelsen, og fikk han sparket ut. Men man har jo ingen garanti for at den personen ikke kommer tilbake med annen bruker?! Ledelsen burde bli flinkere til å følge med på sånt. Men er jo begrenset hva de får til...

Opprinnelig postet av vill_hesten

Ser ikke problemet så lenge vedkommende bare var "innom"?

Gå til toppen av siden

Kaja.

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  16:23:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Takk for svar alle sammen..
Er ikke så ofte innpå der og redigerer på ting.. stikker bare innom og ser om det er kommi inn noen g-bok innleg å sånt..

- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/10/2006 :  13:43:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av vill_hesten

Ser ikke problemet så lenge vedkommende bare var "innom"?

Opprinnelig postet av Ullsokken

Ikke jeg heller, hva gjør det at folk er å ser på siden din? Man må nesten slette profilen hvis man ikke ønsker at folk skal se den

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.