hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rappkjeftige drittunger
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Rappkjeftige drittunger
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Guro
» VIP

Skrevet - 11/10/2006 :  00:12:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg vil bare minne om at det er mange som leser ting på internett, og at man ikke er særlig anonym alltid. Husk at mange leser uten å skrive så mye, og at det alltids finnes noen som "sladrer", derfor er jeg enig med Tone: moderer språkbruket noe, for dette kommer det ingenting godt ut av.

Greit nok er ikke du så glad i denne jenta, men det finnes bedre måter å uttrykke det på, også mer diskrete måter. Alle som kjenner til deg skjønner jo helt klart hvem du prater om.

Guro
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  00:42:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg vil bare minne om at det er mange som leser ting på internett, og at man ikke er særlig anonym alltid. Husk at mange leser uten å skrive så mye, og at det alltids finnes noen som "sladrer", derfor er jeg enig med Tone: moderer språkbruket noe, for dette kommer det ingenting godt ut av.

Greit nok er ikke du så glad i denne jenta, men det finnes bedre måter å uttrykke det på, også mer diskrete måter. Alle som kjenner til deg skjønner jo helt klart hvem du prater om.

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Det er jeg veldig enig i. Tenk hvor mange som leser debatten på hestemarked! I utganspunktet kan hvem som helst lese alt du poster på internett! Det er lurt å ha i bakhodet;)

Jeg kunne selv postet mange saftige historier og konflikter fra stallmiljøet jeg er/var i, fortalt om den og den som gjorde ditt og datt, men det hadde ikke vært så smart og gjort i og med at personen(e) jeg evnt. henger ut, plutselig leser det!

Har flere personer jeg gjerne skulle diskutert, men det bør ikke skje på nettet der alle kan lese det;)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.