hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelp meg å velge!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hjelp meg å velge!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  23:20:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Jeg har det Alpha Horse regndekkenet. Det er egentlig et suprt dekken, holder hesten tørr uansett hvor mye det regner, samt det er slitesterkt. Hesten min har veldig lav rang, og blir alltid jagd rundt av de andre hestene. Det ble en del bitt og sprak før dekkenet begynte å få noen rifter.

Det eneste negative med dette dekkenet er spenna foran, den er en strikk. Man kan ikke regulere selv hvor løs/stram den skal være, og etter en tid (hvertfall på min hest) så begynner strikken å tøye seg og dekkenet sitter da mye dårligere.

Men ellers er jeg storfornøyd Dette er et dekken som tåler juling

Veldig greit at det er foret med flis også. Ikke et sånt tykt lag, men akkurat nok synes jeg

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  00:47:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

http://www.skoies.no/shop.asp?p=1005673

Opprinnelig postet av Sassy69

Det har jeg=) Eller: Jeg har den tykke varianten (300 gr)... Har aldri brukt det, kjøpte det nylig, men det virket bra;) Og ganske så rimelig vil jeg si...
Så kan vel anbefale det;) I alle fall når det er fra Skoies, superservice og rask levering=)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  02:09:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
bucas derimot er jeg kjempefornøyd med, valgte å kjøpe ett sånt i stedet for å måtte kjøpe nye horze-dekken hvert år..

Må seie meg enig med Hanna & Lukas her ja-det er definitivt bedre med eit skikkelig godt dekken enn ørten billige dekken.

Bortsett frå i enkelte situasjonar då sjølvsagt, unghest i vekst, dekken-houdini de luxe og hos hestar som er i sellskap av hestar med barberblad tenner og hovar-det er surare når rambodekkenet til 2700kr blir ødelagt enn om det er eit horze dekken til 500...

for ikkje å snakke om det at det finnes knapt eit dekken som overlever ein skikkelig vestlands høst med regn i uker i strekk-må ein ha 4 dekken å bytte på da er det meir overkommelig med fire dekken til 500kr enn fire dekkn til 2700kr.. da begynner vi som T.Boysen påpeikte her i ein anna debatt å snakke ein heil liten hest som klarer seg uten dekken...:-D

Det e lov å tenke sej litt om til tider. Gå til toppen av siden

Ali_Julianne

» VIP

Skrevet - 10/10/2006 :  13:03:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
SKOIES!
kjempe fine dekken med god kvalitet! og god service!-
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  16:08:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kvifor ikkje hööks og horze dekkena?

Det hööks dekkenet der har ihvertfall ej hatt berre gode erfaringar med...
Slitesterkt og vantett etter ei impregnering eller to.

Opprinnelig postet av CarpeNox

Smak og behag. Horze-dekkenet har jeg aldri sett ligge riktig på noen hest, og det er hester av svært ulik type. Hööks har jeg generelt liten tro på, spesielt når det kommer til passform og holdbarhet.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 10/10/2006 :  16:55:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har et høøks regndekken til 399,- som jeg er fornøyd med. Sitter som et skudd på hesten min. Han ruller seg mye og er en aktiv hest, dekkenet sitter like herlig på, og han er tørr og fin.

Har kjøpt dekken som har kostet det tredobbelte som har røket etter to dager.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  17:21:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har et høøks regndekken til 399,- som jeg er fornøyd med. Sitter som et skudd på hesten min. Han ruller seg mye og er en aktiv hest, dekkenet sitter like herlig på, og han er tørr og fin.
Opprinnelig postet av rusket

Er det det brune, som ganske nylig kom i Høøks, du mener? Jeg har nemlig et brunt regndekken fra Høøks jeg kjøpte for bare 399,- og kan si det er bra=) Vel, det røk ting på det etter to dager, men det var pga han som slapp ut hesten den dagen ikke festet spennene, så kan ikke skylde på dekkenets kvalitet i det tilfellet. Det er velig vanntett, tørker fort, og sitter godt, så jeg er fornøyd;) Bruker uansett ikke ofte et såpass tynt dekken (bare regn, uten for) så gadd ikke invenstere altfor masse penger i det:p

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 10/10/2006 :  23:16:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingen som nevner Heimer SoftShell regn/vinterdekkenet? Liker det dekkenet veldig godt nå utover høst/vinter Dekkenet er lett iseg selv og hesten blir ikke overvarm selv om det er LITT varmt ute! Da jeg kjøpte det prøvde jeg det inne på hesten og han sto med det i ca 10min og da jeg kjente under dekkenet var det passe temperatur under- alltså ingen overopphetet hest.

Tåler mye regn også og er halvhøy hals med hurtig lukning, syns det passa perfekt til min hest

www.rodeo.no -generelt utstyr -dekken--scroll nedover.

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  13:16:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ej med har det brune regndekkenet frå Hööks til 399, skikkelig overaska over kvaliteten på det, det er skikkelig kraftig stoff men lett og smidig.
Pustar bra og er turt på nesten null komma niks.
Det er litt stort i bringa til min hest, men ej har ein 2åring uten bringe overhode så det var mykje betre enn frykta, ellers sitter det som støpt.
Pen brunfarge er det og...
Ej vurderer faktisk å kjøpe eit til men i ein størrelse større slik at han ej har eit til neste år og...

Det e lov å tenke sej litt om til tider.
Redigert av - CarpeNox den 11/10/2006 13:20:25 Gå til toppen av siden

bekkvi

Skrevet - 11/10/2006 :  13:30:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har det dekkenet fra skoies, men da den tynneste utgaven, er veldig fornøyd med det. Også er det deilig med litt "hals" på det. Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 11/10/2006 :  15:54:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cheri, jeg har ikke lært å qote avsnitt enda *hihi*

Men ja, det er det brune ja. Jeg er veldig fornøyd med det hittil, det varer sikkert ikke i 10 år, men anbefaler det gjerne!

Heimer softshell måtte jeg reklamere på TO ganger på to dager. Det røyk bare du kikka litt hardt på det, elendig kvalitet syns jeg.
Fikk vite i ettertid at butikken som solgte de sluttet å ta dem inn pga mye reklamasjoner. Men mulig kvaliteten ahr bedret seg siden da.

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  16:33:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ej vurderer faktisk å kjøpe eit til men i ein størrelse større slik at han ej har eit til neste år og...

Opprinnelig postet av CarpeNox

Jeg kjøpte to av det Litt kjedelig med to like, men men, ikke ofte såpass gode dekken er så billige;) Så jeg hamstret litt:p

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  17:27:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Isj, det var sjølvsagt utsolgt i alt anna enn størrelse 125...

Det er jaggu vel verdt det å hamstre billige OG bra dekken-det er dyrt nok med hesteutstyr om ein ikkje skal benytte seg av gode tillbud når ein kan...

Kan jo kjøpe enno meir for pengane ein sparer:-D

Det e lov å tenke sej litt om til tider. Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 11/10/2006 :  20:12:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har bestillt med aquacoat dekkenet fra Horze, det skal visst ha veldig bra passform, er med wug og foret med fleece. Får det til helga håper jeg, så kan godt informere om det virker bra :)

Ina-Hestane

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  22:33:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIna-Hestane  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna-Hestane  Svar med kopi av melding
Denne nettbutikken har billge dekken. Elles har dei billege ting og :) Lykke til ! :)

Termodekken til 279 kr ! :)

http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

Redigert av - Ina-Hestane den 12/10/2006 22:34:50 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.