hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Druknet hund med jekk!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Druknet hund med jekk!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  21:50:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
http://www.fvn.no/nyheter/lillesand/article404289.ece

Jeg gir snart opp....

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!!

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  22:05:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding

fyyy... finnes ikke ord!!

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2006 :  16:23:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Sånt gjør meg ordentlig trist
Stakkars hund, kunne de ikke heller bare avlivt den hos en dyrlege evnt. skutt den, istedenfor å la den lide en lang drukningsdød...!?

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2006 :  16:32:31  Vis profil  Svar med kopi av melding

At noen kan få seg til å gjøre noe sånt!! Stakars hund, tenk som den må ha kjempet før han døde!

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 08/10/2006 :  17:02:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grusomt! Har ikke andre ord på det!

Men det jeg lurer på er; hva er det som får folk til å gjøre slike ting??? Du har kanskje hatt hunden i et par år, klappet den, kost med den, kjøpt mat til den, men den dagen du er lei av den, så har du ikke råd til å betale noen hundrelapper for å få den avlivet på en normal måte... Er person gjerrig, og skal spare disse pengene, eller bare ond og liker å være stygg med hunden???

Eller kanskje det ikke er persons hund i det hele tatt? En løs hannhund som til støtt og stadighet kommer og frister tispa hans som har løpetid. Og så tar kanskje raseriet over... Ikke vet jeg, men for meg er dette en utenkelig handling. Og personen som har utført handlingen bør bli rimelig straffet synes jeg!

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2006 :  17:07:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og personen som har utført handlingen bør bli rimelig straffet synes jeg!

Opprinnelig postet av TORHILD

Håper de finner han Burde havnet i fengsel og fått en bot som svir. Grr, kunne kaldkvelt den ondskapsfulle og/eller gjerrige personen

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 08/10/2006 :  18:24:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Håper hunden er chipset, så de finner hvem som eier han....
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  13:06:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
uff...
Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  19:06:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Eieren av hunden påstår han er på ferie i utlandet for tre uker og så la han på røret da han snakket med politiet!

sto i vg tror jeg

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  00:02:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Eieren av hunden påstår han er på ferie i utlandet for tre uker og så la han på røret da han snakket med politiet!

sto i vg tror jeg

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

hehe, tvilsomt! Om VG har fremstilt det på rett måte (sånn som de vrir og vinkler saker kan en aldri være sikker:P), så høres det for meg rart ut at eieren er uskyldig. Hvis han hadde vært det, hadde han jo blitt oppskaket over tlf fra politiet som forteller om hunden hans, han ville i alle fall ikke ha lagt på røret!!! Det vitner bare om at det er han selv som har druknet hunden. Hvorfor da komme med "jeg er på feroe og vet ingenting om dette"?

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.