hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - barfot???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 barfot???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

BlakkBeauty-04

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2006 :  19:55:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBlakkBeauty-04  Svar med kopi av melding
noen som har tips til hvordan jeg kan forsterke hovene til hesten min,da jeg vil ha han som barfothest..han er 2 år og har aldri hatt sko på beina, men så har han aldri blitt brukt til noe heller..
da jeg kjøpte han i sommer, begynte jeg trenig av han,allerede etter noen uker,som funker kjempe bra..men nå begynner det å bli vinter, og jeg vil fortsette med barfot av han...

britt&blakkbeauty

oleo

» VIP

Skrevet - 05/10/2006 :  22:32:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dersom han aldri har hatt sko på bena er det lite trolig at du trenger å forsterke de mer for å la han fortsette å gå uten sko. Han har alle foutsettninger til å fungere fint. Vær nøye på trimmen, at han holdes rett og jevn, at han ikke får flisette kanter og at han blir sjekket jevnlig.
Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  12:40:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
For å opprettholde en sterk hov er det lurt å la hesten gå mest mulig på stein og grus, men ikke så mye at han blir sår eller sliter ned høvene for mye. Minst mulig i møkk og gjørme. Mye bevegelse er lurt. Så er det selvsagt viktig å trimme høvene etter behov, slik at de aldri blir for lange eller skjeve Gå til toppen av siden

armunpi

» VIP

Skrevet - 09/10/2006 :  10:46:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruk en barfort beskjærer Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.