hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bucas power T/O F/N
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 bucas power T/O F/N
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

crusabell

» VIP

Skrevet - 01/10/2006 :  18:59:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som har erfaring med dette dekkenet? fant det på mamut.com. skal være temperaturregulerende fra 15+ til 25-... bare svada eller? bør jo være noe bra da det koster 2500 kr..

TORHILD

» VIP

Skrevet - 02/10/2006 :  12:23:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et kanon-dekken! Jeg kjøpte meg først et litt tynnere Bucas Power, før jeg nå har kjøpt det dyre her med hel hals. Gleder meg til å begynne å bruke det. Har også flere andre Bucas-dekkener, og synes de er utrolig gode!
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 02/10/2006 :  13:32:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Det tror jeg jeg skal kjøpe meg også... vente på neste lønning :)
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 02/10/2006 :  18:28:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som Torhild sier; absolutt et kanon dekken! Har et slikt selv, veldig fornøyd! Men nå har jeg kjøpt meg ny hest og må selge det *host-hark-kremt!* Vet dette her ikke er noe annonseforum Sorry! Og stor mulighet for at jeg kjøper meg et nytt bare et større et! ^^ Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 03/10/2006 :  08:17:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm. må vel kanskje ha et sånt da. dyrt,men men det er vel verdt det hvis det er så bra. fungerer det som temeraturregulerende? høres jo nesten for godt ut til å være sant. _bekka_:kan du ikke sende meg en sånn priv mld om du ska selge ditt da? Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 03/10/2006 :  15:32:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville aldri i verden brukt dette dekkenet i +15 - Da hadde lille pånnis tatt sin død . Har selv et slikt dekken (som jeg også skal selge fordi jeg ikke har behov for 2 tykke vinterdekken...). Brukte mitt et par ganger i fjor vinter men føler at man bør bo et kaldt sted eller ha barbert hest for å ha full glede av dette dekkenet. På min hest blir dette for varmt annet enn når det er tosifret med blå kalde..... (Og her jeg bor bare sludder og regner det.... ) Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 03/10/2006 :  17:50:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Låner tråden litt hvis det er greit. Smartex Rain, er det et godt dekken? og kanskje noen som skal selge et sånt?
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 03/10/2006 :  20:29:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
hesten min står på utegang så tenkte dette var et godt og varmt dekken for kalde dager. kanskje jeg slipper unna med halvparten av pelsen
men hvor mye for er det i disse? står ikke i gram..

hadde et bucas smartex før. gammeltypen. var ikke særlig fornøyd jeg værtfall,men har hørt at andre har likt det kjempegodt igjen. fin passform til smale hester,men da spennene smuldret opp ga jeg opp..
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 03/10/2006 :  21:27:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den tykke varianten har 470 g fòr, så det er godt og varmt!
for mer informasjon:
http://www.bucas.com/index.php/products/C16/
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 03/10/2006 :  22:39:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har vært i kontakt med hestebutikker som sier de ikke vil selge bucas pga dårlig kvalitet i sømmer/spenner, men så har jeg andre igjen som sier de er storfornøyde. Er det rart man blir forvirret :)

TORHILD

» VIP

Skrevet - 03/10/2006 :  22:44:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Øhhh??? Det har aldri jeg opplevd iallafall!!!! Er storfornøyd med Bucas!
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 03/10/2006 :  22:51:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hørt om mange som har bucas med ødelagte spenner. i følge butikken det ble kjøpt i tålte det ikke miljøet i stallen. hallo? da har vi billigdekken der spennene har holdt helt fint. men nå er jo dette et par år siden da,håper de har laget mere hardføre spenner nå Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 04/10/2006 :  08:17:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har et Irish Light og et Smartex regndekken fra Bucas og er veldig fornøyd med begge! Smartexen er vel noe av det mest vanntette på dekkenfronten + veldig solid ytterstoff. Spennene i front og på X-gjorden er i metall så de vil jo ikke akkurat gå i stykker, men mener det var noen plastløsninger før i verden (og det tåler jo ikke stort...). Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 04/10/2006 :  08:33:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
de var i metall ja,men de smultra opp som en ødelagt stein.. Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  16:14:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Spennene på Bucas dekknene varierer veldig i kvalitet. Kjøpte for noen år tilbake 3stk Smartex Rain og alle spennene smuldra opp... De ble gråe i fargen ig bare forsvant, utrolig irriterende Fikk heldigvis bytta spennene gratis på to av dem, men det ene brukte jeg så lite da at spennene var OK helt til ifjord vinter... nå er de nesten borte... Kjøpte et nytt Smartex dekken på OHS i fjord og det er helt i orden... (eneste er at ene spenna som holder halereimen på plass har løsna... etter 3mnd bruk!) Merelige greier Men ellers så er Bucas sine smartex rain min soleklare favoritt innen regndekken!! Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 04/10/2006 :  21:21:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Prøvde et bucas dekken av ei venninde i dag i 145. Ble akkurat for trangt, og jeg irriterer meg over at det ikke er justerbare bogspenner, why not?

Og vet noen om bucas har dekken i 150? 155 blir jo for stort igjen.

Eller har noen andre et fabalaktig overgangsdekken og anbefale?sånn ca 150 g for?

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.95 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.